Plantamentu di uva

Ci sò parechje persone in u mondu chì ùn piaceru micca u racini. I benefici è e qualità gustatorii assai gustatorii di uva sò cunnisciutu di moltu tempu. Millane d'anni fà, un omu hà amparau di cultivà e uva, è da quandu hà cultivatu ind'u diverse situazioni climatichi, uttene à stu succorsu di un successu senza precedente. Oghje, parleremu di cumu prupusà propriu uva in u clima russu.

Dognu di pruduce uva?

  1. Prima di tuttu, avete bisognu di sceglie u locu per locu uva. Dopu a pusterità di e raghje dipende, prima di tuttu, in cundizioni naturali. Se parlemu di a zona sittintriunali o di u centru di a viticultura, da quì in i vigneti sò dispusitivi di cumbattimentu per un crescenu u calore. Questa pò esse fatta fatta cù i vignetu in un locu vacante è a prutezzione di a zona cultivata cù arburi è arbusti. In cundizioni di u clima umitu, hè necessariu di pattene i vignettu à una distanza suffirenziu di l'altru à assicurà a ventilazione è u scaldamentu di l'arbureti. In questu casu, u megliu postu per a vindetta sarà una muntagna o una ridenza falata. A mancanza di irrigazione ùn pò esse micca un obstacle per u travagliu di uva. In questu casu, i raghji sò stati posti cù l'acantunità più vicinu di l'acqua di terra.
  2. À una zone flat, l'arbureti di uva sò piantatu da u nordu à u sudu, è nantu à i siti offeschi, u pruduzione hè realizatu sopra i piani per impedisce a pussibule di slipping da a superficia terzale fertili.
  3. Molti quandu u vintura di uva decide di mette à pusata à a casa. Ma ùn cunnuccerà chì a distanza da a casa mentre chì questu hè deve esse almenu 2 metri. Un pezzu più vicinu hè riescenu per a fundazione di a casa - ponu cracke o precipitarse in un periudu di riabilimentu. Ùn pense micca e rabidi da u nordu di a casa - duverebbe sviluppa assai fogli, ma una bona vendita ùn piacè fà.

U schema di sembra di uva

Hè necessariu di pattighjà a piantazione di l'arbuli di vigna, cunziddi u zucchinu forti o impurtentamente crescita chì sarà postu in questu locu: trà e parolle di scatuli, hè necessariu d'abbandunà un vacanariu di 2,5 metri, è trà l'arbuli altos - 3-4 metri. Hè impurtante ancu di ricunquistà a fertilità di u mondu è u rivolamentu. U più poviru u tarrenu è u menu hè più sguassatu, u più spessu hè di pivarà uva. Oghje entre u fille di uva ci anu da esse tastà maiò possibbili, per quessa hè piacevule à l'acqua è di trattà cù i chimichi.

Plantamentu di e piantini

In a literatura, i cunsiglii sò datu chì ci hè necessariu di fà vintu à una prufundità di 40-45 cm. Ma questu manera si deve più in l'area induve ellu hè un periculu di glaciali durante i neve senza neve - u livante d'Ucrania, Volgograd. Per plantà una piantula di uva, hà bisognu à dug un burlatu 50 * 50 * 50 cm in talla è pour un humus bucket, un vetre di fras , uni pochi caghi di terra fertili è cun cura mischjà. A Seedling hè stallatu in u pitone in tale manera chì u puntu più veloce ("tufonatu") hè à una prufundità di 35 cm è coperta cù a terra à a mità. Dopu à quessa, a piantaggie duverà esse abbuccata abbastanza (2-3 sumerdi d'acqua) è dopu chì a terra si stalla, fate u resto di a terra. Quandu pruduci in u ciuci uva in u castagnu, sò abbrati di i ghjàlli pussibuli, chì sò allurendu cumplessu. Quandu u sembra di uva in a primavera, ùn sò micca necessari di coperà, perchè u fossu di piantazioni hè stata chjesa in u vaghjimu, dopu à pudè. Se a piantazione di e raghji hè tutale di u vaghjimu, da questa primavera hè vale a cura di a preparazione è l'arricchimentu di u tarritoriu in u spaziu selezziunatu: introdittà l'adattazione di fosfate-putasa è a simu cun siderati . Prima di l'iniziu di u porinu fiori, i sirati sò raccugliati è cavatu à una prufundità di 15-20 cm.