Prince William è Kate Middleton assistenu in scole incù i zitelli difficili

Dopu à a pubblicazione chì a paria riali raramente apparente in u publicu, u Prince William è a so mòglia andonu per inspeccerà i scoli in Londra. Kate è William visitavanu quattru alcoli, chì introducianu u prugramma "ХLP" - supportu è assistenza à i zitelli difficili.

U viaghju di e persone riali ùn era micca piacevule

Kate è William venenu à una di e scole di parlà cù i zitelli è discute i prublemi di l'urganizazione "HLP". Ci hè ancu acquisto cun u fundatori di questa comunità Patrick Rigan è i so membri. Malgradu u fattu chì l'issueu di u ghjovanu di educà per l'educazione ghjuvendu hè gravissimu, Kate è William hà spessu chjosa è riicanu, chì rispirava a situazione un pocu. Dopu a reunione cù i sapuri è di i pupulati, a coppia reale hà listenu attenti à u rapportu di Patrick. "Dopu dopu chì aghju vistu un picciottu cù un colpu bullet à e so robba è era temutu chì era sparatu in l'scola, ùn pudia micca pensatu di qualcosa più. Invece, mentri ch'e pensava, u zitellu era ferutu 6 volta cù un cuteddu in u collu, ma hà survivutu. In seguita scontru una zitella chì hà sunnutu di ùn esse tombu. E tuttu questu succede in i scoli, "u creatore di" KhLP "hà iniziatu u so discorsu. Andò à spiegà cusì diffiulisce chì era urganizà u travagliu cù l'adulescenti è cumu hè gritu à i culleghi chì travaglia cun ellu. Dopu u rapportu, Kate è William anu vistutu una film nantu à i prublemi di i ghjovani in i scole è aghjuncelu u persunale di "HLP" per fà una enormi cuntribuzione à l'educazione di i ghjovani difficili.

Leghje ancu

"ХLP" aiuta à i guvernu tornanu à a vita normale

L'organizzazione di carità "ХLP" hè statu stabilitu in u 1996 in Londra dopu chì Patrick Rigan hè dumandatu à aiutà i scoli è i duttori. À quellu tempu hà sirvutu à a chjesa è ùn avete micca pensatu à cambià nulla in a so vita, ma u crimeu trà i zitelli faciu pensà à ciò chì era passatu. Avà, HLP travaglia in 75 scoli in Londra è offri diversi programmi di riabilitazioni: Poveru, Violence, Racism, Anger Management, Suicide, etc.