Cume una torta d'oviu da un fegatu di pollo?

Da u fieru pudete fà una grande affari di e cosi diliziosi. Ma pochi pezza ùn sapemu chì di questu produzzione ci hè un catu d'un bocca aperta. Comu cottu un tatu di fegativi livanti cù zapparicci, avemu dettu quì sottu.

Coghju di u fiocciu - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Tagliate a cipolla, sia cun semirings o quarti, è avemu passendu à rouge. Agghiuncinu carru, rinsu in un rossu. Portonu à a dulcezza nantu à un focu perchè. Furmà l'ovu "impuru" 1 ovu. Mentre chì i vegetali sò stati, preparamu a pasta pè i pancakes friddi. U fogghiu hè lavatu, sgumputatu è torciata in un macinatu di carne. Aghjunghje farina, crema agria, ova cruda, sal, pepite e stitch. E ora da u pancetta fritte fritterne ricivutu - una pasta di pocu suttili nantu à una panera calza, distribuzione ancu è frittura l'minuti per 2 à ogni uitu. Quandu u rimplamentu di cipolle è di carotti hè prestu, svultà u focu è lasciate frise.

Emprinzemu à aghjunghje u pastellu: fate una frittella fridda nantu à una planica chiana, lubricate cù u mayonnaise. Zaccagnini caratteri cù cipote è distribuzione ancu. Allora pute tutti i ingredienti. L'ultimu capu hè simplicmente lubricatu da u mayonnaise. Scorcheremu a cima cun u ovu di pollula fettata. Un tostu livanti di livante liviano di u friddu di pollula prima di sirvule pò sopli à parechji minuti in u friddu.

Pancake liver cake from liver oil - recipe

Ingredients:

Preparazione

Amu preparanu a pancetta fatta cù a vostra ricetta.

E ora avemu dettu qualcume per fritterà i pancakes fegate: grind the liver with a blender. Aghjunghjite l'ova, a mezzo di cipolle, tagliate è frittu à a trasparenza. Poi pour u manghjuszu, pepite, podsalivaem, stirate beni è lasciate per quattru misi di ora.

Avà avemu priparatu u riposu: chop the mushrooms è u restu di e cipudine, passer à listinu in l'oliu, u salinu è a pepite. Avà, à pocu à pocu chinu cù u coltu è stufa finu à u listinu, u salinu è a pepite. Da u pezzu u friddu per friddi.

Avà cugghianu u cigliu di u fioccu di u fegghjinu di u polluore cù i funghi. U pane agghiuncè frittella, a grappa cù a crema agria, pusendu nantu à a pancake livante. Dopu, pusau un capu di cole è grassu grassu cù crema agria. Allora volta aghju pututu una pancheta solitaria, aghjunghjeghja a crema agria, da una pancetta fritta, è nantu à quì - funghi. È cusì capelli altri prima chì tutti i ingredienti esci. Scorcheremu a cima di u pasticcellu à vuluntà.