Stilu Maroccu

Dopu ad avè dumandatu ciò chì Maroccu hè, puderà risponde senza risposta: Maroccu hè un mondu di culori è impressione, un mondu di aranci piccanti è aranci fragrancesti, un mondu di fiamme di fiurità è di densità di boschi. Maroccu - chisti sò rini e ruvelli silencius, rive di l'altru celu è a pobreza estremita, questa fusiona di l'Africa salvatica, l'Europa rinfida è intelligente. Quì in tutti l'abitanti, a casa è l'ughjettu ponu vede u so stile unicu è unicu - u stilu Maroccu. Un incantu cusì in stu paese incantevine hè chinu di vacanze è certi ceremunaggi.

I mutivazzioni Maroccan

Per esempiu, un casu stilu maroccu hè distinatu da un certu di sutilzzii, chì si sò entiati unipochi solu da i residenti lucali. Ma quandu vi vede una volta per tuttu, fallu in amore cù u culore lucale è, sicuru, in i belli bellei lucali. E ragghi maroccani, anche in casu di un certu misteriu, timidez è distaccu da u mondu, ùn hè micca solu à l'urigginari à cura di sè stessu è l'abilità di vistia bella.

Hè cresce chì a cartula di tutti i pruprietarii di a pelle d'oliva, u pilu sedoso scuro è una figura cum'è a guitare, sò l'ochji. Grandi, in forma d'amanduli, sò stallati beni in facciuti boni, ma ma spessu, i femminili Marocani prefessu di dà cù l'eyeliner scuro. Per fà u maquillu in u stilu Maroccu, in più di l'eyeliner di a ragazza, anu utilizatu una gran varietà di sfumaturi - d'oru à lilla. Spessu, pudete vede cumuzioni inusual di colori è sfumaturi. A attenzione debita hè pagatu à i pissure. I so tarrittorii maroccani sò dipinti in u carbone neru. A forma di e cellre hè u passu definitu in u maquillaje ocular. Hè diffirenti di cilgiunà, e cigliu ùn sò micca misurati, sò simpaticamenti accentuati cù l'ombra. Siccome chì u marcu marinu faci elabureghja nantu à l'ochji, i labbra ùn sò micca assai prominenti. Residenti di Maroccu preferenu i lèvuli neutri, naturali. A tali regula si aderiscenu è in l'scelta di fundazione. U preferite hè u culore di un lumi tan.

Ruccioni Maroccu

Comu u maquillaje, u stilu marocainu di vestitu assume u principiu à creà l'imagine di u tentativu cautipatu. Da i tempi antichi à l'oghje, u ropa più cumuni in Maroccu hè u jelob - un capeddu longu cù un capuzzu, affezionatu à i botuletti. In vacanze, un caftanu hè purtatu nantu à ellu. Tutte l'imbiancatura, cù robba in u stilu Maroccu, sò fatti di velvet, brocade, organza o seda brillanti è sò apprezzati generosamente da u brochette cunfilatu. Oghje chì i femine sferiscenu a cintura cù l'aiutu di un cintu strittu - galluneru.

L'ornamenti in u stilu Maroccu sò ancu assai uriginali. Avà in moda in acch'elli massivi brillanti, cunghjunghjini simultaneamente diverse materia: metalli, legno, turquoise. Hè assai populari hè l'ambra marocaina.