Moda di u XIX sèculu

L'iniziu di u seculu passatu marcatu una nova era in a moda mundiale. A societa hè diventata più dinamica, è a moda di u XIX sèculu inclusi più vistimenti demucratiche è costumi. Unu di i tendenu di a moda hè ancu a Francia. À questu tempu, ella hè sempre a sperimentazione di e cunsiquenzi di a Gran Rivuluzione, chì hè stata annunziata, cumpresa tutte l'idee nantu à a vistimenti di moda. Ci hè un rettitùtu rizzle di parrucche è pieni di complexe, corsethi è crinolini, un miricellu di pollu. In a moda di i donne di u XIX sèculu, vestiti d'altru imperu diventanu popularamente - decoloratu assai, cù una cintura altamente alta (quasi sottu u pettu) è una "linterna" manga curta. Una longe faldella cù un pezzu di fondu passò à un trenu. U tela era stanca è aria. Ma u clima di certi paesi europei facenu i so riformi ancu in Europa di u XIX sèculu, i vestiti di moda in u stilu Imperu cù un morsa largu, u decollettu diminisce. E teppi densi è pesci è stati usati - di velvete, di sita. Lavurdi di u settimana sò riccuamente decorati cù embroideri in u grecu o uccisu egizianu.

U gustativu di a moda à u principiu di u XIX sèculu era un turbante cun un pezu exotic è e sandali di u tipu grecu richly decorated with precious stones. A moda di moda di prima di u XIX sèculu offre una gran varietà di manteaux è stoles. E cumpuranu perfezziunità i putenzi casi pisciali di e donne di moda, è spessu servitori com'è l'unica prutezzione di u clima.

In a prima mette di u XIX sèculu, a moda era fugliale chì cambiava, quasi ogni ghjornu. Questu hè sopratuttu noteu in a moda di l'omi: oghje, per esempiu, in a moda di u collu cù l'estremità curvatu à i pani, è dumani, u collu nantu à a rack alta è a cravatta l'attache hè digià populari.

Moda di a mità di u seculu XIX

À a fine di u XIX seculu, a moda facenu un giustu attornu à u seculu passatu è u sicondu pichju rococcu vinia. Ritorna sò crinolini è corsethi. Vestiti informati sò una manga larga è dilata, è un corpu chjusu. In vestiti di ballghju, o assai prufani in a manna tubulari o assenti in tuttu. E vistiti per u ballu sò largamente decocuole. Oghji appartiti sò l'azurdi è u brodite, chì sò issa prudutti in fabbricazioni.

À u principiu di l'anni 80, a moda era entrata à l'epica di u positivismu. A principale principale di questu direzzione era una manifestazione deliberata di benessere è di ricchezza. I vestiti di e donne duranti stu piriodu sò soprasugnate da ogni modu di dati è di decoru. In spessu, sò stati fatti di tessili di texturizazioni è culori differenti. À a fine di u XIX sèculu, un bustu di moda era inclusu in a moda di a donna. U vestitu cambiassi ancu. Questu ùn saranu micca cut in a cintura, apertu adopta a figura à u mità di a coscia. À u spinu di i vestiti, i vestiti sò cullucati in una terrazza magnífica, chì u backpacker hà avutu - un cuscinu di lana di cuttuni o crinante. A volte, e dimensioni di l'affullanza era solu enormi, è a donna paria un oca. In l'ùrtima decenada, una fetta senzilla o scarfica, veni à rimpiazzà l'affullanza. L'articulu femina si stalla a ragione di u ridículu di i cartonii, anchi si u corseto hè sempri prisirvatu in u vestitori di a donna. Un attributu indispensabile di u disfunutu era guanti, un ombrello, una bona di furia o di piume.

Un pocu di storia

A storia di a moda hè una cosa fascinante è rapprisenta una seria di fenomenu storicu o suciali cunnessu cù a moda. A storia di a moda in u 19u seculu ùn hè alcuna scepzioni. Allora a moda "antica" entra a vita nantu à a cima di a rivoluzione. L'industrializzazione è u prugressu tecnulugicu chjenu l'indimentu di moda cù culori brillanti - un tinte aniline hè apertu; i primi machini di costura, chì guarantisci u più prezzu è prezzu. Emancipatori porta i so diritti, e donne si ponu invucà più in a vita publica, facendu sportu. I sposi sò diventate più è più cuddinu è còmode. Crinolini è i mogli di falà in a storia.