U pisonu di caccia hè una dosa letali pà l'omu

Ogni mezzu per cuntrullà i rointrini o raticute sò usati per a distruzzione in ogni locu, cumpresu i stabilimenti di campagnoli. Hè per quessa, hè impurtante locu per sapè in modu chì u pattu veni à a vigna - a dosi letali chì hè troppu altu per una persona per vincinu accidintali, ma una piccula parte di a toxinina pò causà signali chjavi disgustanti.

Sintimi avvelenamenti cù u velu ratu umanu

Manifestazioni caratteristiche di l'intruszione rutilidi:

Raricamenti raramente, in solitu cù l'usu di dosis elevati di toxinina, i seguenti simprici sunnu osservati:

I casu letali di avvilinatu cù u velu di a rata ùn sò micca stati diversi decennii. Questu hè dovutu à u fattu chì per un'esèrcitu fatalu una persona hà bisognu di manghjà assai di raticintidi. Tutte e forma di velenu dispunibili in venda libera cunteni sustanzi sustinni attivi such as bromadiolone è warfarin à concentrazioni assai bassa, circa 0.005-0.02% purità di i toxina. Ancu i fugliali ùn murenu micca sùbitu dopu l'usu di u lijitu, ma per una settimana, postu chì i drogues in quistione producenu un effettu cumulativu. U risicu di un casu fatali hè pussibule si una persona si manghja più di 150 g di such drogues.

Cosa da fà chì una persona hè avvilita cù un velu ratu?

In casu averebbe szicchì, s'ellu ci hè necessariu:

  1. Induce vomiting (parechji volte).
  2. Piglia una gran quantità di liquidu, circa 3 litri.
  3. Pigliate un sorbente è laxattivu à basa di u salitu.
  4. Periódicamente tene solu solu di rehidratazione.

Indipendendu à a quantità di poison manghjatu, hè impurtante di invià immediatamente à u dipartimentu d'urgenza è chjamà un squadra di medichi.