Cumu furnisce un loro ondulante?

Se decide un bagnu, fate dunque sapè nantu à a nutritura. Avete bisogna sapè ciò chì pudete alimentà quelli paesani, è chì daveru hè fermu scuraggiatu.

Cumu furnisce un pappagallo ondulatu?

A basa di a dieta di u ghjornu di l'aceddi sò spezializate feed . Sò include u millet, avena è varii parechji (canarinu, biancu, cempu, etc.) in un percentuu di 70:10:20. L'alimentariu deve esse frescu, ùn avete micca un arricatu cutidianu o gustu rancide.

Parechji sò interessate in cumu spessu pà alimentà un pappagallo ondulatu. A risposta hè simplice: assicuratevi chì a mezcla di granu hè in l'alimentatore tuttu u tempu, perchè ancu quarchi ura di famu sò fatali per i pivoine ondulati. A quantità totali di alimentu per ghjornu deve esse da 2 a 3 cullen di teasci, secondu l'età è l'appetite di u vosci. Ma ùn anu svilicatu è limite in a dieta, se mancia più di 3 cullizzioni di granu.

In addition à l'alimentazione, a dieta di u loro pò esse variata cù leghje è frutti di stagione, in particulari di carazzu è manzili, cutturati granu è erbe (espinaca, lettuce, clover, dandelion).

Chì puderete furnisce un pappagallo ondulatu à pocu à l'alimentariu, perciò ghjè imprese. Sò adattati per l'usi ogni ghjornu. I preferiti sò oatmeal, lenticchie, blat, pea, cebalu perle.

E, sicuru, assicuratevi di dà l'acqua di l'animali. Per questu quì, i buttoni d'accumpagnamentu automatizatori per l'acelli sò assai còmpie. Tandu deve esse lavatu regularmente è poveru l'acqua fresca di l'acqua fresca (cù l'acqua di preferibili i zitelli).

Chì ùn pò micca alimentate poveri ondulati?

  1. Prugnoli di girasole fritto è nuts - per pappagalli chì hè un pocu manghjatoghju.
  2. Eppo più piccante, inclusi u tagliu, aneto, cileur.
  3. Patate, angiolo, ravane è ravane, brunetta, cipolla è agliu.
  4. Certi tipi di frutti - mango, persimmons, avocados.
  5. È ùn mancanu l'ave cù l'alimentariu da a to table. Salt, zucchero, latte, chocolate - tuttu questu hè assai preghjudiziu per l'aceddi è ponu conduce per a malatie gravi.