24 di Settembre


Invece ancu chì u bolivianu hè cunzidiratu un paese di u paese di evoluzione, ci sò assai posti civilizzate per ricreà. Pudete vede si visitava a piazza 24 di Settembre, situatu in Santa Cruz , à 1,5 km di l'albergo più famosu di u locu, Hotel LP Santa Cruz. U so nome hè stata annunziata in onore di u ghjornu fundatore di a cità. Hè vicinu à questu spaziu, chì hè quasi cinqueimu seculi, chì Santa Cruz cuminciò à ricustruisce in u so tempu.

Chì ci hè interessante nantu à a chiazza?

Questu locu per direttu pò esse chjamatu u più tranquillu è più tranquillu di a cità: u trafficu di l'automobile hè rigurosamente impeditu per ogni u lice di a piazza. Ma, però, a quadrata hè u veru "heart" di Santa Cruz de la Sierra. Da quasi tutti i viaghji principali di a cità. Inoltre ci sò parechji impurtanti istituzioni è istituzione culturale cum'è:

Se vulete acquistà cù novi perspettivi , principia à studià a cità da quì. Quistioni di u quadru di u 24 settembre ci sò parchi belli, famosi famosi, è di vendita di souvenirs induve i turisti si offre à cumprà insignitimenti populari cun l'inscription "Sò autonomi!".

Un carattaristicu di a piazza hè a presenza di un grande numedu di buttreghi, nantu à quelli chì i stanchi straccati pò restà.

Cumu rapidamente per arrivare à a quadra?

Siccomu busos di cità à Santa Cruz ùn passà moltu spessu, hè più faciule d'arrivà quì dunni un taxi o allughjatu un caru. A quadra hè una forma di quadru, cusì da u nordu, ponu arrivà finu à e carrughji di Libertà è u 24 di sittembri, da u punente - longu i strade di Junin è Aikucho, in a livente - à e strade di Bolivar è Sucre, è in u sudu - longu via di Reno Moreno.