Kaa-Iya del Gran Chaco


A Kaa Iya del Gran Chaco hè unu di i più grandi di conservazioni in u cuntinentiu è à u listessu tempu u più grande di i parchi naziunali di Bolivia . A so area hè 34 411 metri quadri. km. Situatu Parcu Naziunale in a parti di u Dipartimentu di Santa Cruz , quasi vicinu à Paraguay. U parcculu hè sottu a gestione cumuni di u dipartimentu prefectural è u cumitariu di i pittori indigene.

Creatu Kaa-Iya del Gran Chaco in settembre di u 1995 nantu à l'iniziuzione di l'indi - i abbitanti indigene di issi territorii. U nomu "Kaa-Iya" in traduzzione di guarani significa "muntagna di i lordi" ("maestri di a muntagna") o "un locu di grande ricchezza". U parcu hè veramente riccu à a so flora è a fauna, varias spezie unifurmichi creanu ccà. Hè a selvana tropicale più longa in tuttu in l'America miridiunali è a più grande forestale dopu l'Amazonia.

Gran Chaco hè situatu à una altitudina bassu - da 100 à 839 metri sopra u nivellu di u mari. In questa regione hè un clima chjucu secu - a temperatura hè spressa à + 32 ° C o ancu più altu, è a precipitazione cetara annantu à 500 mmella annu.

Flora è fauna di u park

A Flora di u Parcu Naziunale Kaa-Iya hè più di 800 noma di e vascular e 28 spore e più di 1.500 pianti altimi in tuttu. Hè pussibule cuncreti quì ancu uni rappresentanti unichi di a flora cum'è quiberach rouge, guaiacum negra è negra, soto nettu, soto d'arenal, pilastri, aspidi pèrdre piumfilium, paraspwaica tsezalpinia, è ancu l'arbureti di e viettevuli spezii cum'è faddeana acacia, palma cera, silo, Ibera-bira è altri.

A fauna loca hè ancu assai diversa: renne, armadillo, lobo loup, guanacos, alpacas, panchiches, tapirs, numerosi spezii di mono, cumprese monos di l'argentu, ciacchi neri. Più di più d'un centu spezia di mammi vive in quì. In particulare assai assai membri registrati di u distaccu di i misgi: ocellotti, pumu, jaguar. L'ornithofauna di u parcu hè ancu ricca: hè casa di più di 300 spezie d'occhi: gokko, àguila negra è biancu, àguila reali è altri. 89 spezie di serpenti sò ancu arrigistrati in u park.

Pagani

In generale, a presenza umana in u parcu hè periferale. Ci hè un stabilimentu di Guarani in u ovest di u Parcu Naziu è parechje settuli di Chikitani in u nordu.

Cumu è quandu a visitarà u Parque Nacional Kaa-Ia?

A visitare u parcu durante u stagione di a piaghja ùn seguita micca: i strade principali di u parcu sò intranette. Ùn avete micca bisognu à andà à u parcu stessu; hè megliu di riservà una visita cù l'operatore turisticu è vai per Kaa-Iya in parte di un gruppu organizzatu.