Casa del Moral


In a siconda cità più grande di u Perú - Arequipa - ci sò assai siti interessanti. Hè u monasteru di Santa Catalina , a catedrale , i canyon di Kolka è Kotauasi è altri. Un altru locu interessante hè a Casa del Moral - un monumentu cunservatu di u periodu baroccu. Scupremu più nantu à questu edifici inusual.

Casa del Moral

U nomu di sta caserne ancestral hè derivatu da a parola "moras". Questa moruza, chì si sviluppa in u courtyard di a casa per parechji seculi. A primu postu in parechji tempi vissaru parechji famiglie aristucratici di Arequipa. A palazzu suffriu dui volti di terriquoti (in u 1784 è u 1868), dopu à quale fù ricustruita. In questa ora, u Patrimoniu di Casa del Moral perteneci à BancoSur, u fundatu di valuta. L'ultima volta hè stata restaurada pocu tempu cù l'assistenza finanziaria di u Cònzuli inglese in Arequipa.

I facciati di l'edificu sò fatta di petra bianca stampata. A strada, a cità di Arequipa ùn hè micca vanu chjamata "cità bianca", perchè a maiò parte di i so edificatori di u seculu XVIII sò fattu di silar - petra volcanica ligera. In parte nantu à a facciata principale di a casa, sò attraversati finestoni incisori.

A porta di a palazzu mireci spiciale. Sò decurati cù tagliati di tufi, cù arti superiore realizatu da artighjani medievali. U riprisentatore i capi di i pumati, da e bocca chì e serpi erucanu. À a porta hè ancu un capigliu di arme, sustegnu di dui angeli, una corona nantu à ellu, un castelo, u paese è dui cresce e chjavi.

L'intrata à a Casa del Moral hè di via doppia pòpuli decorata cù un pappu di bronzu, percusione è chjave. Per elli, i visitori si entri in u pianu cintrali, chì hè una forma rectangulari. Hè straccata cù una petra maisone è rocca - questu un in un paziu pocu è abbastanti cum'è un tabile di chess. Stu currieru hè cunsideratu un parata, hè dipinta in occhi è hè apertu per i turisti. In a palazzu ci sò dui più stanze - a seconda, u celu (per entra in cucina) è a terza una (per i servitori, i cavalli è altre animali). Questi chjami sò privati ​​solu per usu.

L'internu di a mansarda ùn hè micca menu luxu. Allora pudete vede l'mobili prisirvatu da l'epica coloniali è ripubblicana, a bibliuteche cun una grande collezione di littiratura latino-americana di quelli tempi, è dinò una ricchju ricca di pittura cusci. In a mansioni di Casa del Moral ci sò assai piazzi è camere, ognuna di quale hè interessanti in u so modu. Eccu una sala di giurnale è e quartieri, una bibliuteca è i dui fugliali, camere è conversazione. Salottu assai interessante è cusì chjamatu antichi mape di America, chì cuntenenu una cullizzioni di antichi mapelli è gravure di i seculi XVI - XVII. E da u teatru di u bastimentu un pianu panoramique di i trè volcani chì circundanu Arequipa ponenu: Misti , Chachani è Pichu-Pichu.

Cume si avvicina à Casa del Moral?

Pudete voce à Arequipa da Cusco o Lima in avione o cù trasportu publicu . L' aeroportu internaziunale hè situatu 8 km da a cità. U travagliu di l'interfaccità in u Peru hè ben sviluppatu. A mansionu stessu si trova in u centru di Arequipa, un paru di blocchi di u Riu di Chile. Cumu a Casa del Moral pò esse di unu di l'autobus, cruccate per a cità.