Quantu trimanu di pumati in un invernu?

A sapè hè chì u sapienti chì l'acquistu di una bona racolosa di u pumadoru ùn hè micca solu à piantà e pianti di pianti in a serra è di u tempu à u tempu d' acqua . No, u cultivo di u pumadoru in u vitale cumpone una quantità di operazioni specifichi, per esempiu, a poda. Dà quantu eseguisce u tomate in u vitale è se duverebbe fà in principiu, avemu da parlà oghje.

Avete bisognu à u tomate in l'invernamentu?

Certi ghjoumeviani refirerani à l'arbureti di podarate à u capraghju à un seru di l'internu com'è una operazione assulutamente micca necessariu, chì pò esse inutilmente astruitu. Cusì scrivevanu un sbagliu assai. U fattu hè chì u tomate - a cultura hè piacevule bè. In i cundizioni di u sembra in l'invernamentu, l'arbureti di tomate sò sottoglieve una scassessa constantemente di u sole è, tentativu di minimizzà, hè cuminciatu a crisciri. À u listessu tempu, faci tuttu u sforzu di custruisce una massa verde supplementu, chì ùn ponu micca influenza a qualità di a racolta, i raspenti sò furmati à una distanza più grande di l'altri è cuntenenu frutti minimu. Inoltre, l'eccessive thickening di arbusti in cunglisazione cù un microclima umida pruvucà u sviluppu di numerosi malatie fungi. Da quì a cunclusione - di trimigli in un invernamentu ùn hè micca solu necessariu, ma ancu vital, perchè a qualità di a crescita dipende nantu à questu.

Quandu si di trimà e foglie di u pumadoru in un invernu?

A poda di l'arburettu di tomate ingiusera dopu chì u primu pezzu hè furmatu nantu à elli è u primu piace principia à riunione. À quellu tempu chì i pumati in u primu scogghi cumincianu acquistà un culore marronu sottu ùn deve micca firmatu una sola carta. Quandu i pepite maturu, i foglie sottu sò sottumessi, sughjendu solu u zuccadoru. Cusì, pudete ripetiri u trimming di foglie à u terzu fossi, ancu. Ccà cunziddiranza detallatu ciò chì questu questa. U fattu hè chì u sistema radicali stessu ùn hè micca capacitu per alimentà tutti i frutti di maturu in l'arbulu, è prima sò l'accumulate in i nutrizi. Hè per esse, l'alimentariu passa secondu u schema di "razzii-foglie-frutti". Ogni pezzi di frutti tene i so propria foglie d'affacciari, chì in u prucessu di a fotosintesi prupone frutti cù e sustanzi necessarii. Quandu i frutti criscianu, cumenciani à pruduce i nutrizi necessari, per ùn avè micca bisognu di alimenta da l'esternu.

Nurmalmentu, u fondu spusimu di u troncu avissi duvutu una longu di almenu 30 cm chì crescenu in un invernamentu di u casgiu di tomate. Hè per quessa, parechji temi impurtanti per l'ottene una cultura completa sò rimbursati almenu:

Quante hè corta per cut tomatoes in un greenhouse?

A poda di foglie da u crescente in un tomu di l'invernu hè fatta da alcune secondu i regule seguenti:

  1. I travaglisi sò prudutte in a primu mane di a matina nantu à i ghjorni assuciati à u sole, perchè e sezzioni pudete cercà è sicondu prima di a sera. In casu à u grandu nè vagnatu, Sezzioni sunnu trattati cun un desinfettante, per esempiu, una solu suluzione di permanganate di potasio o sprinkled cun carbugna attivata. Sì avete a negligenza di e misure preziunarii, u zuccaru puderia mora per i danni causati da a putenza grisa.
  2. Quandu principia aduprà i foglie superfiugichi, ùn si micca scurdatu di u sensu di propriu: ùn pudete micca trimparà più spessu ch'è una volta di simana è rinfriscà più di 2 foglie à u mumentu, cum'è questu "haircut" pò ancu debilitava a pianta.
  3. In più di i fianchi più minimi, hè necessariu di sguassà quessi foglie chì feghja u fruttu di riprova è quelli chì sò in l'ombra. Perchè a foglia di tomate hà una struttura segmentali, hè abbastante possibbili, se ne necessariu, per cut una foglia sana, in quantu à un sanu sanu.