Pizza cù i frutti di mare

Pizza, anche si hè un platu Italianu, ma hè statu assai parte di a nostra vita è parechji anu in amore. Ci sò parechje scelte per a so preparazione. Avà ti dettu qualcume per cocchi pizza da frutti di mare.

Pizza italiana cun pienzia

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Per a salsa:

Preparazione

A preparazione di pizza cù i frutti di mare principia cù a preparazione di massa. Figliate un levitu cù acqua di caldi. Imbulighjate a farina di pizza cù a farina di granu è cernigliavvi u mischju à a tavula in forma di slide. In u centru facemu un'appunimentu, aghjunghjenu l'oliu d'oliu è fremenu in salitu. Manighja u furmagliu a pasta liscia, sferente annantu à u lattisimu dissoltu è l'acqua. Avemu chjappu u bulu è lasciate durante una ora. Allora a pani pò esse spustate è avè u riposu. Per a preparazione di quale u calchju hè diluutu à a temperatura di l'ambienti, l'avemu purificatu da u filmu è foglie in l'acqua fogara per micca più di 1 minuti, perchè ùn sò micca stiffi. U Camminu cunfruisce ancu à i vermiculate. Salmon fillet lavatu è tagliatu in tazza. U pezzu búlgaro sarà tagliatu.

Dopu avemu a preparazione di pizza a salsa cù i frutti di mare: l'albaulia hè finamente finita, combina u pane con basilica, oregano è oliu d'oliu. Usendu una licenziale, pudemu turnà tuttu in puré, u salinu à u gustu. A pane rintrava in forma di un cerculu, fette a salsa, sprudle cù u furmagliu rossu. Scopre a caper, pepite, calamar, gambe e salmone. Agghiuncinu a pizza finu à prestu à una temperatura di circa 170 gradi per 15-20 minuti.

Cume a pizza cun pieni?

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Per a salsa:

Preparazione

In u latti cálibre, dissolvi u zuccaru è u levitu. Leave the mixture for 20 minutes to go. Intantu, anch'elli u ova cù l'aghjunzione di un pezzu di salitu. Quandu u opara risiche, aghjunghje ose, farina, oliu d'aliva è amassi a pasta. Pigliemu à un catu, cogliu cù un napule è lasciate durante 30 minuti. Pigliemu a salsa: pour a pasta di tomate cun u zucchero à una puchina, mischie è aghjunghjela nantu à un focu chjucu. Dopu avutu fogghiu, aghjunghjenu l'oliu d'oliva, stitch e ferite for about 2 minutes. Dopu quì, aghjunghjite l'arbe di legni secchi, l'agliu, u salinu è u zuccheru à u gustu. Coglie tutti cù un altru 3 minuti è lasciate a salsa fresca.

Avemu avemu a preparazione di l'impegni per a pizza cù i frutti di mare. Olii è alivi cut in anings, pepite dulce - tagliati, trisciami parmigianu in un grossu fugliale, è tagliate a mozzarella in metale. Quandu a massa hè adattata, trasfurmassi in u pilu di a forma cunfurmata cù un spessu di circa 7 mm. Agghicà u moltu di coceriu cù oli vegetale è pudete mette a capa di massa. Demu avemu spàrtela cù salsa, è da a cima avemu sprezzatu mare, chì anu prustatu prima in a temperatura di l'ambienti. Pusendi pimentari dolce, oliu è d'alivi, mità di ballerini di muzzarella è mette nantu à u furmagliu parmigianu rossu. À una temperatura di 200 gradi, piglia a pizza durante 20-25 minuti.

Pudete cambià u cuntenutu di a pizza à rienterdu cù i frutti di mare. Pudete, per esempiu, pute u più di ganso in casu d'amà. Or, à u cuntrariu, sguassate l'ingredientu chì ùn vogliu micca. In generale, l'scelta hè u vostru!