Si trova u meziornu à l'età di 40 anni, a zitella s'hè maritata ... per ella!

Eppuru, quale in noi in una disprezza di dispirazioni ùn fece micca prumetti, cum'è «à u venerdimu annu scupartu 50 kilograficu» o «Pudaraghju metà a prima persona chì mi meetu, se ùn truveru micca a meia à 30?» Ma hè una cosa - per tirà fora l'emozioni è di calmà, è quasi altru - per piglià è rializà u prumessu!

Sera sorpresa, ma quelli parenti rispunsevuli sò quì, è unu di elli hè stata novu famigliali per u mondu sanu. Scopre - stu nome di a chjesa hè Laura Messe, travaglia com un adresseur di fitness è un mese fa s'hè maritata ... per ella!

Ci hè chì turnà chì duie anni fà spaseme cù un omu dopu à 12 anni passati in ghjiru. Allora era aggradèvuli per una relazione anu falata è un spartimentu, è hà datu a parolla è a so famiglia chì, se prima ùn ùn mette à l'età di 40 quellu chì hà adore è quellu chì aducta à a corona, cusì tuttu è spusà per ellu stessu!

Comu pudete avete capito, duie anni passanu veramente assai, ma Laura ùn hà micca truvatu u pretendiente. E crede ch'ella hè dispirata? Eccu micca ...

"Pudete viaghjà in un capricci di fiancu è senza un prìncipi", dissi la zitella. È sò cunvinta dinò chì, prima, crescemu d'noi amu stessu!

Allora, capiscia chì per u 40 anniversariu chì ùn hà nimu à dì "sì" davanti à l'altare, Laura hà principiatu à rializzà a prumessa.

Ella nomina un ghjornu di u matrimoniu cun ella, è ancu hà principiatu a planificà una festa vera. In una parola, in u so ghjornu speciali, Laura ùn hè micca miss un sole dettu di a festa di a festa tradiziunale: ha vistutu cù un vestitivu biancu, invitatu 70 cunvidanti, circundava cù duminazione, hà pigliatu d'aramenti, un ramellu novu è un casu è organizatu una festa felice.

L'unicu ciò chì ùn era micca abbastanza per questu casu - u sposu!

Qualcuno chì era, da un puntu di vista legale, tali cerimonia ùn significheghja nulla. Ma, sguassà, ogni annu sta tendenza chjamata "sologamiya" accumenza di imprudenza. Hè struitu chì i sustinienzii di "sologamia" cù un casu tali celebrendu u so amori per elli, per esse accettate cum'è stanu, è di ricunniscenza à l'appruvisazioni suciali. Eppo, per a prima volta annunziate nantu à e persone chì si maritonu, appareru in u 1993.

A giurizzioni di e fotografici chì Laura Messe hà accunsentutu in a reta di a sociale, spartini à longu di e so vacanze, hà avutu tempu per vultà tutti i steddi, ella hà tagliatu a torta casera, è dopu à tuttu, andava in luna di miele ...

Bonu, hè amari! E ancu eccu chì hè esattamente ciò chì Laura ùn hà micca esattamente - un bacio!