U vinu à u vinu - ricetta

Avà, hè difficiule di truvà vini di vinu veramente naturali. Perchè, se avete, almenu a più minima opportunità per preparà un beviu in casa, ùn sia sicuru d'usalla. Inoltre, a tecnulugia di fà un vinu à casa hè assicurata, è avemu a dettagli in a ricetta quì sottu. Utilizandu ricunniscendì simplici, vi piglià una bona decreta, u gustu di quale pudete diventerà, è ancu per piacemelli è amici.

Cumu fà u vinu di uva "Isabella" in casa - una ricetta da u ghjacciu

Ingredients:

Preparazione

Per a preparazione in e cundizioni di u vinu di u vinu "Isabella" utilice uva raghju di u listu nome. Questa si cresce in un territoriu più grande di u nostru paese, perchè hè moltu resistenti è senza pretensiuni à e cundizioni climatichi. Ma, cum'è qualsiasi altra pianta, u clima affetta sempre a qualità di e raghji, determinendu u so gustu, juiciness, u gradu di dulcezza è acidezza. Succe chì u zitellu in u vintellu risultatu hè in azur e oversaturated. Allora ci vole à esse diluita cù l'acqua. Determinemu a quantità à u gustu. A quantità di zuccheru pò ancu varià cumposta da u gustu di u gustu iniziale di e raghji. Per neutralizà l'acidezza eccessiva di u zuccatu finitu, chì serà utilizatu per fà u vinu, più di cristalli di zuccaru sarà bisognu.

Ma à u listessu tempu avemu nutatu chì, si i raghji di raghji sò d'alta qualità è dolce quantità, hè megliu abbandunà di aghjunghje acqua à u zucchero.

Cusì, prima separammi u raghju da i raciuni. Hè strettament pruibitu di lavallu davanti à chistu. Se ci sò parechje contaminanti, anu da esse facilemente tintu cù un tela. Intrecciamos tutti i buchi, pruvatu di ùn dà micca l'ossi, è dopu à quattru sett'anni aghjustemu u zitellu di uva, cù gase, un cut tissue è una stampa mekkanica. Stimucimu l'acidità di u zuccatu finitu è ​​intruduce l'acqua, se ne necessariu.

Oghje u zucchinu à l'buttiglia, mette cù no più di dui terri, aghjunghje a mità di una zucchina di zuccheru, astestate u cuntenutu finu à chì i cristalli sò dissolute è installate un septum nantu à a buca. Assicuratevi chì u suoru ùn mancanu l'aria, altri anu da piglià l' acitu di vinu in viaghju di vinu . U travagliu si trova a temperatura di 17 a 22 gradi è lasciate i ghjorni per cinque. Dopu un ghjornu di u tempu, aghjustà a mità di u zuccaru restante à u zùccheru, anu dissolvi in ​​una piccula parte di vinu. Dopu altru cinqui ghjorni, aghjunghje u zuccaru restante in u listessu modu è abbandunate a buttiglia sottu à u segnu idraulicu finu à chì u prucessu di fermentazione hè cumpletu. U ciculu tutale, sicondu a temperatura, pò durà 40-70 ghjorni.

In casu a fermentazioni dura più di cinquanta ghjorni, u vinu deve esse sgagatu da u sedimentu, da volta torna a fermentazione. Vulemu à tastà u vinu. Cù dulcezza insufficente, pudete aghjunghje u zuccaru è mette a billetta. Pudete ancu "riparà" u vinu agghiuncennu vodka o alcoolate, ma invece u so gustu sarà più duru. U vinu prima da l'emboscadore devendenu a mantene in a cantina, sopra o nantu à u largu di u frettu per almenu trè mesi.

In più, pudete apprezzate u vinu d'uva di u vinu à a so casa, sustituì una parte di u succu di uva cù apple freshly squeezed. L'ultimi si pò ancu esse usatu per equilibrarete u gustu di a basa di vinu in u postu di l'acqua. In quantu à u raghju, manzili prima di spremere di u ghjettimicu ùn sò micca mine.