Alycha

Una di e manere pussibuli di trasfurmà una prugna hè a culinaria di u vinu. Per questu scopu, hè pussibule aduprà una varietà di e so variità, ma i megliu sò quelli chì anu u più gran cuntenutu di zuccaru.

Alycha hè moltu megliu, in cunstanzu cù u prune, cede da u zucchinu, simplificendu cusì u prucessu di vignaghjoli, è u vinu resultanti hè di una qualità chì raramenti micca sopra u vinu prugna .

A produzzione di vinu hè u tempu un prucessu simplice è cumplicatu, perchè deve necessariu per observà una quantità di matrimonii, perchè a vittura resultanti hè stata saturada, un tartimentu piccatu cù un gustoso gustoso.

Ciò avemu dettu qualcosa di fà vinu di prugna cirasa in casa.

Ricetta per u vinu da prune cirasa in casa

Ingredients:

Preparazione

Alychu dispostu, dispunibule di frutti dolci, foglie è tipphi è, senza lavà, si mette in un bacinu o una padedda. L'amuciamu cù l'aiutu di manu o un pappu ruttante, pruvatu di ùn dannu l'osse. Poi pouria in acqua, aghjunghje pezzi, cunfondenu, cuprì cù gasa, plegate in quattru pilami, o cuprì è lasciate finu à a fermentazioni per dui o trè ghjorni. Signs of such characteristic hissing, surface foam and an odor sour.

Drain the liquid with a mangu, leaving a residue, and squeeze the pulp through the cheesecloth. Pour u zucchero in una putu o una buttiglia, aghjunghje u zuccheru. Per ottinu e vinu secu è semi-seculu, dui centu à duie centu cinquanta grammi di zuccaru per litru di lìquidu hè abbastanza. Se tu facianu viscose o vinu dolce, a norma di zuccaru granulatu per a listessa cantu di zucchero sarà da trente centu à trenta centu cinquanta grammi. In cima di u buttigliu nantu à un guantu mediu cù un diticu periculatu o installate un setttu. Portonu u vinu per fermentazioni in un locu fridolu cù una temperatura di circa 18-25 gradi. Sposta da i cundizzioni, a fermentazioni duranu da quincette à quaranta e cinquanta ghjorni.

Allora scopre u ghjovanu à vinu cun l'aiutu di un tubu, allughjatu di un sedimentu, è mette in un locu fridescu di trenta o novanta ghjorni. Duranti stu tempu, u vinu s'allumera, diventenu più trasparente è u so gustu aducate. U pourbbe in cuntenituri è a maghre.

U vinu pò esse fattu di amaru è di prugna russa.

Vinu da una prugna nantu à u levitu

Ingredients:

Preparazione

Alychu hà ordenatu, smachjatu da a petra è passava per un macinatu di carne o molteniu in un blender. Avemu a machja, à quale aghjunghje l'acqua calda, u zucchulu granulatu è diluted in una piccula quantitatiu d'acqua in diverse platti, uvedu di vinu è attivatore. Agghiuncendu a massa, pour à una buttiglia o un vasu è installate un septum. Pudete ancu aduprà un guantu meditare, facennu scrusciu in unu di i diti, ma hè più cumentu è fiduciale per cuntrullà u prucessu di fermentazione tramente di i bombe, chì sò liberati à l'acqua da un tubu chì hè firmatu à un vechju di vinu. Diviammu A cura chì i piatti di prugne cù pampa hè solu dui terza, da quandu u fermentatu, hà a pruprietà di creà in voluminu.

Dopu dui ghjorni, aghjunghjemu è ghjechjarà u zucchinu da quì, custruemu novu in a buttiglia sottu septum finu à chì u prucessu di fermentazione hè terminata. Allora pigliate u vitellu ghjinudu da u restu, utilizendu una manghju, fremenu nantu à l'buttigli, aghja vicinu cù un tappu o tapa, è fate u settore è u almacenamiento.

U vinu da una prugna pò esse cunsumata di pocu di mesi, ma oghji i qualità bellu qualità in trè à quattru anni.