Vulturu biancu

Sì avà avà manghjatu à pruvà cù l' aricchinu è cumpote per l'inviu, è a crosta nurmanica resta sempre, pudete cucci d'un vinu bonu savore è fragante. Una edizzioni cumplementà adequadament a varietà di editi alcoolichi durante a festa o diventà un aperitativu eccezziunali prima di pranzu.

Cumu fà vinu casanu di curranti negra - una ricetta senza levitu

Ingredients:

Preparazione

Quandu si preparava a vanda casa di currantu nìvuru, avemu spianciatu i boli in un pappuluzzu è purplessi bè cù una tolestock di lignu per piglià a massa di terra, chì ùn cuntene micca boli sani. Avà aghjunghje dui litri di acqua à u cuntinuu, fate in u zuccheru, impone i paniquerdi senza latra è imbulighjate tuttu ciò chì prima di dissolvi i cristalli di zuccaru.

Emplacem un vaso con una pulpa, chì cogliu cù una cupria, in un locu friddu durante una simana, chì imbulighjate u cuntenutu ghjornu cù una cullera o spatula di lignu. Dopu u passaghju di u tempu, struisce è strince u macchina cù gase, siparendu u zucchju (patata) è u custituitu solidu. U latinu di liquid hè spressu in un putu, è i pezzi è i pesti sò spressi cù l'acqua restante, aghjunghje u zuccheru se ne necessariu (se u prucessu di a patata ùn anu mancu una quantitate insufficient), stirbiu è pusendu novu per camminate duranti dotze ghjorni. Nantu à u bastone cù e parolle eranu a trappula di acqua è mette in u locu friddu per u stessu tempu.

Avà scumpremu u macchritte secundariu, u liquidu riflette hè spartu à a prima parte in un vasu, mischju è sottu à u precintariu idraulicu, lasciemu da altri doce ghjorni.

Dopu un pocu tempu, fusione u coperchio cù una manghjatoghja, circate di micca affettà u sedimentu, è u filtru di fondu à traversu una gasa cut fourte volte, mischju cù u liquidu espressu è novu sottumessu sottu u secutu per un par de simane. Dopu quì, scumpigemu u vinu finitu da u fanguu cù l'aiutu di una manghja, filtre cù un sbattulu di cuttuni è regu pò è pozzu in i buttigli. Per un almacenamentu longu, hè cunsigliu di separà u vinu da u sedimentu fattu in almenu duie volte à settimana è filtreghji ancu adupratu.

Cumu faci un vinu biancu da pasti bianchi è bianchi - una ricetta simplica

Ingredients:

Preparazione

In questu casu, per a preparazione di u vinu avemu usatu una mischju di pascura negra è russa. Pulechetti e senza baccara cun bagre di lignu è pusitatu in un putu o buttiglia. Preparamu u ghjelu da l'acqua è di u zuccheru, permettenu chjudarà, è omuccià cù massa di bacca. Scudamu bè l 'grosu cù l'ogliu, impone un segellu d'acqua nantu à a pattu o simpricimenti si mette un guantu mediale nantu à u collu. Avemu i cuntenenti cù a travagliu in u calore. U locu ideale per questu quì hè una finestra cun sertza cù u sole. Abbandunate a basa di u vinu per fermenterà i ghjorni à quaranta, o finu à chì stà altru, per esempiu da un guantu sfughjatu o l'assenza di burbichi di l'aire in l'acqua cun un segnu hydraulicu. À u listessu tempu durante u prugramma di fermentazione, u cuntenutu di u jar si svilicate ogni ghjornu.

Doppu un pocu tempu, struia u vinu in u gasu cutà, filtreghje parechje volte cù un sbattulu di cuttuni, è poi poveru in buttigliuli è u mettilu in un locu fridale.

Sì, sicondu a preparazione di u vinu, turnava chì u so gustu hè un pocu più più di quantu chì vulia aghjustà à a fine, a situazione pò esse facilmente correlate. Agghiuncimosca un zuccaru pocu à u vinu novu è ponu caminariate un pocu tempu, fugliate u vinu secundariu resultante da u fangu, filtre u novu è pochè u bottillonu.