Deessa Lada in a mitulugia Slavica - cumu per pricà à a dea di l'amore è di a bellezza?

In a mitulugia Slavica, unu di i posti più impurtanti hè Lada, chì era cunzidiratu a patrona di l'amore è bellezza. U 22 di sittembri, i nostri babbi cilibrari u ghjornu di sta dea. Ci sò parechji sìmbuli linguale chì sò pertinenti per Lada è sò cunsigliati per l'usu di tutte e donne.

Deusa Lada in a mitulugia Slavica

A dea principale per i femine in i tempi antichi era Lada, chì hè cunsiderata cum'è patrona di cunfortu di casa è felicità di a famiglia.

  1. Ragioni solitaria, chì volianu scuntrarete a so alma di l'anima, anu cundottu in a so firenze, è e matrimonii maritè a dumandassi l'esercitu è ​​a felicità.
  2. Lada hè a dea di i slaves, chì hè capacitu di dà un bellu sexu, attrazione è altre qualità feminale impurtante per u sessu fair.
  3. Hè assuciata à tutti i ritu di primavera è i vacanze, è sopratuttu cù i casali.
  4. Lada hè una dea chì hà alcuni relazioni per l'agricultura, ma solu solu à i prudutti è di a primavera, chì a so tempore di l'annu hè a primavera.
  5. Per cumincià u ghjornu Lada hà necessariu a furnisce u pane in a forma di grulla, ma era mancu manghjatu, ma hè utilizzatu com un amuletore putente.

Chì duverà Lada cum'è?

I slaves representavanu a dea di a primavera una bella è giovane donna cù capelli verdi, chì hà indicatu a so unità cù a natura. E so vistimenti sò di varietà piante, è e farfantarini sò sempre volte. I culori di i so vistimenti sò sempri vicinu à i sfumaturi naturali: azure, verde, scarlet. A dea di a bellezza è l'amore Lada hà sempre parechje feminile è lume. I slaves sempre avè descrizatu a dea di manera alegre è rintrava cù calore è amori à tuttu.

Lada Mandi - chì hè questu?

Molti dii slave è diessesi anu avutu u so propiu sette di règuli, chì l'eslaviani anu avutu seguità, chì volianu viaghjà felice. Lada in a mitulugia Slavica era assuciata cù certi costumi inusuale.

  1. A dea era cunzidiratu simbulu di a fertilità, solu per i prudutti, ma ancu in i zitelli.
  2. Sì un omu hà maritatu da u calculu è senza sensazione, dichjaronu chì ùn hà micca maritatu Lada.
  3. I slaves chjamà i friddi di e donne chì avianu tuttu in famiglia bè, per questu, "avete".
  4. I Slaves pensendu chì a dea Lada in nascita face u zitellu u destinatu.

U figliolu di a Deusa Lada

Lada avia dui figlioli: un figliolu è una figliola. Lelia hè a dea di a primavera, sincerità è amore d'amore. L'Slavs la presentonu com'è una criatura nova è neve, chì avia arrivatu l'età quandu puderia marità. Lelyu era sempre rappresentata cum'è circundatu da a natura. A figlia di a dea Lada hà a so runa, chì hè chjamata in l'onore. U simbolizza l'acqua rune in a so manifestazione luginta. A legenda dice chì Lelia hà amparatu cù Jarilo , ma i so sentimenti ùn eranu micca mutualità. Dopu un pocu tempu, si maritò Finista.

A dea Lada hà avutu un figliolu - Polelya, chì era u diu di i vittimi familiari. Persone rapprisintativu da u so omu bravure, alto è rirennante, vistutu di una cammisa simplici è simplici, è nantu à a testa si trova una guirlanda di rosuli rose. Polely in una mano tenenu una corona di spicci, chì dà à a so ssa futura, è in l'altru hà un bagnu cù una bè di fideltà. Hè cunsideratu cum'è patronu di e coppiu chì ci anu maritatu. I slaves si vultonu à ellu à priservà i so sentimenti è per evitari i prublemi.

U maritu di a dea Lada

A moglia di a dea principale di i slaves hè u diu Svarog, chì era a prima incarnazioni di Rod. Sicondu a leggende, grazia à quellu chì pareva a Terra, l'oceanu è altri dii. Svarog è a dea Lada da i slaves eranu a prima e famiglia forti di famiglia pè i persone di quellu tempu.

  1. I slaves si vultonu à Svarog in difficult times, quandu avianu bisognu d'aiutu è sustegnu.
  2. E cunsideravanu questu Dieu un simbulu di travagliu, chì hà insignatu à a ghjente à travaglià pè ottene risultati.
  3. Svarog hà fattu un aratu per i persone, è hà amparatu quelli di cultivà a terra

Simbulu di a Deusa Lada

Cu la patrona di a primavera, spessu associata cù e diverse cose, chì avianu un significatu spiciale per i Slaves.

  1. Un oghjettu simbolicu hè cunsideratu un cignu biancu, chì hè assuciatu di fideltà, devozione, purità è intelligente.
  2. Un simbulu impurtante di a dea Lada è u so significatu per a ghjente avianu un cerculu internu chì ùn hè un triangulu intruvertitu. U cerclu si simbolizza l'universu, è u triangulu hè u so centru, questu, u cori.
  3. U simbulu di a dea era ancu l'arburu favoritu di u populu russu - biddezza.
  4. Appeal à a dea Lada pò esse migliuratu à traversu u simbulu eslavu anticu - Lunnitsu. Questu Amuletu hè un adornu purtatu in u collu o à a cintura. Cù u so aiutu, e donne cercanu di prutege a so ghjuventù è a bellezza, acquistà forza è truvate in vita.

Wards of the ancient Slavs - Lada

L'amuletu principale cù Lada hè a stella di Russia . Sicondu a legenda, a gente vulianu creà un simbulu chì combina tutti i sapè, u putere è a saviezza di tutti i generazioni.

  1. Cumpagnia, u simbulu rapprisenta una stella vuci, chì personificheghjanu a unità di i trè mondi: u mortu, veru per i più altri. Un altra Star di Lada hè cunsideratu simbulu di a unità di u passatu, u presente è di u futuru. U rombu in questu amulet rapprisenta i terreni fertili di u triple. E linii estremi sò un simbulu di fede, ghjustizia, onore è libertà. Ci hè una parolla chì rapprisentanu u latu di u mondu. Una altra parte di l' amuletu hè u Kolovrat simbolizeghja infinitu muvimentu è u sviluppu.
  2. Amulet Slavicu Lada hà un significatu impurtante - l'armunia mundiale è a cumminazzioni di l'iniziu masculinu è femminili.
  3. Hè cresce chì una persona chì hà da esse chjughu sarà a saviezza, apre da eseguisce a intuizione è capisce a so propiu vita.
  4. Amulet Lada hè ideali per i femini chì anu circà una famiglia o vulete stabiliscerà relazioni in a casa.
  5. U simbulu simule à nurmalizà u travagliu di u sistema nervu, ridere di u stress è a migliurà l'umore.
  6. L'Star di Lada pò esse a difesa contru i negattivi. U simbulu pò esse pendu à a casa com'è una figura è prutege a famiglia sana.

Preghjonu à a dea Lade

Per aiutu à i devesi slaves di u rapprisentanu di u sex fair di e diverse età, dumandendu a so salute, a bellezza, l'amore è a felicità. Una donna ùn deve micca solu un incantu, ma ancu lighjendu preghje, è a ghjente di Slavica Lada hà sèntelu à sente è aiutà à risolve i prublemi. U testu presentatu deve esse ripetutu in un sussurru per ogni ghjornu, à l'alba è di u grandi vornu. Una altra parolla chì pudete leghje nantu à l'acqua, chì deve esse spulatu in un capelli d'argentu, è poi, biat è lavatu.