Chì si parla di u licenu in i zitelli?

Malgradu u fattu chì u liquena hè una malatie cumuna, ùn tutte e zitelle ùn sapìanu cumu si parechje in i zitelli. Sottu sta malatia significheghja una seria sanu di malatii cutanuli è cunghjuntivi, chì sò trasmessi principarmenti à u cuntattu è a domiciliu. In a maiò parte di casi, sta maladie afecta a pirsuni cun una immunità ridutta è i zitelli.

Chì ci hè a causa di u sviluppu privatu i zitelli?

Comu chjaru annunziatu, vede parechje varietà di lique funnenate. In questu casu, tutta di u tipu di u tipu di patogenu in ogni casu specificu.

In a maiò parte di i casi, u sviluppu di sta maladie guidanu à fungi microscòpichi, è ancu per viru. Hè accettatu per distinguish i seguenti tipi di patogeni:

Cumu hè i Liichi in i zitelli?

Per definisce a privazione di u so zitellu, a mamma deve sapè cum'ellu s'assumiglia. I signali caracteristici chì permettenu stu diagnosi sò:

  1. Violazione di a pigmentazioni in u pelle. In questu casu, secondu a varietà di lique, parche, scorcia, è anchi oscureghjenu nantu à a pelle. Tuttu chistu hè spessu accumpagnatu da l'apparizione di pruritus, in cunseguenza di quale un pocu tempu nantu à a pelle di u zitellu sò parechje raschesy.
  2. Perda di cavalli. In casu chì u scalp in u casgiu di u scalpulinu, i matri avemu bisognu di sta manera immediata dopu a perdita di u capeddu. Questu hè osservatu da a zinga è una di i so funziunalità principali. Cù stu tipu di malatìa, i difficultà assicurati à a modu di sapè cumu quellu chì un zitellu ùn privassi, per regula, i matri ùn sianu micca.

Cume per evità l'infizzione?

Un rollu importanteu in u trattamentu di quasi ogni malatie dermatulogica hè a prevenzione. Hè micca esvisione è privà. Per esse di infestazione, hè abbastanza per a mamma per observe solu uni pochi regule simplicete:

  1. Evite u cuntattu cù l'animali senza duv'ellu.
  2. Dopu qualchì caminu, lavà e mani di u zitellu è cun sapi.
  3. À i primi signali di danni di a pelle, cunsultate un dermatistu.

Cusì, sapendu sapè ricunnosce u lique di u zitellu è impedisce ch'ellu esce, a mamma hà da pudè a prutezzione di a so pècura di sta maladie.