Hal-Saflieni


Hal-Safelini, o Ipogeu - hè unu di i strutturi più ùnicu è più antichi in u mondu: a cima, u più anticu, a stata data dapoi circa 3.600 a 3.300 aC, a media hè di circa 300 anni più ghjovra, è u nivulu più bassu vinni apposta in 3100-2500 aC. Hè sculpitu in una rocca calcariu unica. Hè cresce chì l'età di l'ipucuu hè più grande ca l'età di Stonehenge è l'età "ufficiale" di e piramidi egiziani.

A parola "hypoguy" hè traduciuta cum'è una casa di suttaterra ", è u nomu" Khal-Safleni "hà ricevutu da u nome di a strada induve hè statu scupertu. Qualchi esperimenti credi chì questu hè un grandi tempiu subterraneanu; Pò esse tistimunivati ​​cun ambiguu chì questu locu era un tipu di necropolis - circa 10 mila persone fubbe sipatu quì. In più di e funeste, un gran numaru di parechji artifacti eranu trovi in ​​l'ipogea.

Scopri à Hal-Saflieni in Malta hè per accidenti: in u 1902, a superficia di a roccia hè stata sviluppata per l'estrazione di petra, chì era di usà in a custruzzione di l'edificu. Quandu l'articuli di u livellu di u livellu supremu era severamente danciu, furtunemente, hè stata scupertu chì l'ughjettu hè di grande significatu storicu, è l'apertura di l'entrata, stampata in a forma tradiziunale, si manteneu intese. In ogni casu, i citatini utilizonu a caverna per qualchì tempu per guardà a cassa. L'escisione di u cumplicamentu cumminciò à u Patre Jesuita Emmanuel; dopu a so morte, a batuta di a ricerca hè stata chjappata da Temi Zammit, un archeologue maltés cunnisciutu.

Chì hè Hal-Safelini?

Hal-Saflieni hè situatu à a cità di Paola in Malta (micca quandu da a periferia di u latu di Valletta ). L'estructura hè una area di 480 m °, hè situatu in trè punti è consiste 34 è camere connected by junctions and stairs. A principal «cambra» di a Càmera principale hà parechje curve è s'assumiglia à u corpu di a mamma; questu hè datu per parechji stòrici chì affirmanu chì u cultu di a Matri Terra hà riiscitatu una regina in l'isula, è u santuariu sottu sò dedicatu à questu. Questa ipotesi hè cunfirmata da u truvazione di una statua di una donna fatta dormita, chjamata "Sleeping Lady" o Sleeping Lady (oghje sta statua hè guardata in u museu archeologicu maltisi), è altri artifacti, cumprese statuette.

U chamale Oracle Hall hè situatu in u sicondu livellu; in quì hè un ovalu ovalu à pocu à u livellu di a fàccia, chì dà una risonanza forte, se ci hè quarchi cosa di dì in a voce d'omu; A voce di e donne ùn furtificheghja u niche. U tettu è a mura di u Palazzu di l'Oraculu sò stati ammustrati cù sculture cun l'ocher scricchi, è simbulizanu, sicondu i scientisti, l'Arbre di a vita. Temi Zammit hà suggeritu chì ci era un oraculu quì per ellu chì ghjunghjenu i peregrinu di tutti i cantoni di u Mediterraniu.

E in l'altri pili di u santariu traccia di l'usu d'ocre per i rituali sò truvati. U superiore, u nivellu più anticu, cresce à esse fatte nantu à a basa di una caverna d'urìgine naturale - i constructori antichi si cugneri cresce e in l'ennobre. Unipochi alcuna era supuestamente utilizata per mantene l'animali sacrificali.

In u terzu nivellu sò cagiunati funerarias. Ci hè una legenda (cunfirmata in parte), quella per elli pudete sprime, è chì u tunelu cuntinueghja indefinitu, è i valori chì si scuravanu di scopra, anu spusatu in i labirintu sottu per sempre.

Cumu possu turnà à un viaghju à Hal-Safelini?

Sulu 80 pirsuni sò permessi per andà in un viaghju à l'Ipogeu ogni ghjornu, perchè s'è vo vulete visità sta struttura stante - fendu per annunziu. Fotografeghjanu in l'ipogettu hè statu pruibita. In ogni casu, pudetebbe vede u video in u salone video di u cinéma in u foyenu di l'ipogè è cumprà cartelluna quì.

U prezzu di un bigliu adultu hè di 30 euros, per i studienti, i figlioli (12-17 anni) è di i vechji (più di 60) - 15 euros, per i zitelli à 6-11 - 12 euros, i zitelli più ghjovardi - libera.

Per arrivà à a cità di Paola, pudete piglià un autobus anullu da Valletta, u viaghju durà circa 10-15 minuti.

Avemu cunsigliatu à tutti i turisti per visità e glubule megaliticu di Malta , cumprese u popular Hajar-Kim , è anch'ellu sughjettu nantu à i migliori à i migliori musei in Malta .