Musei di Malta

A storia di Malta hà sete millenii, perchè ùn hè micca surprisante chì assai musei travaglia in u territoriu di una isula petite. Avè visitatu parechji di elli, puderete amparà tutte e ricerche di u passatu storicu di Malta , ancu per avè acquistatu incù coleczioni uniche è esposizione.

Museu di i carchi scritti

U fundatore di u museu di carchi classici Carol Galea da a so zitiddina era affari di tuttu ciò chì cuncerna u subjecte di l'automoció. Dopu ricivutu a licenza di u driveru, ellu hà designatu è custruì u carru in u so propiu disignu cù un mutore da un jaguar. Apennà, accuminciò à cullizà a cullezzione. U primu carru, da quale u cullettore principia, era u Fiat 1200.

Quandu u so garage ùn era più sufficientu spaziu, decide di creà un museu, chì oghje annantu à una area di 3000 metru kwadru. km. In a cullizzioni - più di un centu centru è motocicletta, in più di macchina di i macchina è pittura posterica, una larga selezzione di foto nantu à tematichi di l'automobili. U museu hè dinò un salottu di cinéma per 65 sei sedi, induve i pelle ligate à u tema principali di u museu sò evidenti da car.

Infurmazione di u cuntattu:

Museu di a Cattedrale di San Paolo

U bastimentu di u museu di a cattidera ocuva dui piani, è quì sò parechji risorse prisentati, da sette incisioni è finisce cù una cullizzioni di muniti. L'opere di maestri di u XVI sèculu, i cullezzione di cattighi attributi, è più più apprezzate da i sapori di l'antichità è l'arte. In u museu sò un veramente unicu materiale - l'archiviu sanu di l'Inquisizione Maltisa. In ogni modu, ùn hè micca permessu di accessu pùbblicu.

Infurmazione di u cuntattu:

Old prison

L'antica prisión situata in a Citadella, vicinu à a Cattedrale di a Cattedrale. Hà travagliatu da u 16 à u 20 seculu. I mura di i zierghe è i corridori in prigiunione guardate l'imprints of the past, perchè sò cuparti di u vechju graffiti. Eccu i navi, stelle, date e nomi.

Questa prigiò era aduprata da i cavaleri per i so "culleghi" - quandu i fratelli in armamenti abusannu o viulavanu l'ordine di l'isula, sò stati temporaneamente posti per frégate l'ardore è avè pensatu à u so cumpurtamentu.

Infurmazione di u cuntattu:

Museu Marittimu Kelin Grima

U Museu Marittimu Kelin Grima hè privatu. Eccu avete vede parechje di i più notte interessanti è imprevisti. L'exposizione presenta parti di i vapuri di guerra, ghjudulette d'oru di u parenti di a regina di l'Inghilterra chì sirvizianu à u Meditarraniu, mudelli di battelli di vela, i navi, uniformi militari è una larga selezzione di ritratti. Kelin Grima, chì hà travagliatu com'è maestru in una scola lucale, hà cullatu sta cullizzioni sana durante 65 anni longa.

Infurmazione di u cuntattu:

Museo archeologicu di Malta

A ricerca interessante è interessante di Malta hè tutta in u museu archeologicu. L'exposition ha fattu assai artifacti rari, da u preistoricu à u presente. I cannoni di i tempi neulitichi cuniscivani cun anfora, ornamenti è stati di i tempi di Roma antica. Eccu averebbe vede parechje crescita di ciò chì sò perfettamenti cunsirvate grazzi à l'opara prufessiva di u museu.

Infurmazione di u cuntattu:

Musè di u Patrimoniu Bir Mula

U custruitu di u museu di Bir Mula hè veru esclusivu, perchè quì hè pussibile observà cumu l'architettura di Malta hà sviluppatu da a tradizione antica à i nostri ghjorni.

U museu si trova supra a cullina di a Santa Margarita, è, cumu l'eserciglii anu dimustratu, stu locu era abbitatu finu à i tempi neulitichi. Grazie à l'artefattiti scupreru durante l'escaii, i scientifichi anu capace chì u nativu di a Sicilia hà vinutu quì. In seguitu in questu locu, i Templari cavaleri partianu i so pezzi, in a forma di sculture illustrati nantu à i muri - rosi di i venti, suldati in unità turca, galeone. Ci hè una parolla chì hè stata in questa casa chì i cavaleri cumande a negociazioni cù i Turchi in u distanti di u 1565.

U museu di Bir Mula hà tuttu dirittu di esse fieru di a so cullizzioni larga. Eccu averebbe truvate l'arnes e l'attrazzii antichi, ritratti antichi, ogetti di l'arte e l'articuli medievali, è ancu i valori di a Siconda Guerra Munniali.

Infurmazione di u cuntattu:

Palazzo Falson Museum

U famosu museu di Palazzo Falson hè un veru trattu per l'amatori di l'antichi. Imaghjate - 45 cullezioni antichi immulatii culligati sottu u teatru di un edifiziu! Duvintà pocu tempu (in u 2007) u museu hè stata restaurada è u Palazzu Falson rinnuvatu novu.

A cullizzioni larga di libri esse exhibiti in u museu si compone di 4.500 volumi, cumprese vali manuscritti. Una cullizzioni impressiunanti di armi antichi ùn abbandunarà micca indispensabile connoisseurs di l'antichità, è una cullizzioni magnifica di pittura, chì compone di i so 200 pittura, sorprenderà a vostra imaginazione. In u museu ùn ci hè una prata di a famiglia di a famiglia di u fundatore di u museu, u Captain Golcher. In a cullizzioni - più di 800 articuli di argentu maltisi, britànnici è cuntinenti.

Inoltre, quì pudete vede circa 80 tipi di catienze trà Turkmenistan, Azerbaijan e Afganistan.

Infurmazione di u cuntattu:

Museu Nazionale di Storia Naturale (Museo Vilena)

U Museo Nazionale di Storia Naturale di Malta detti exhibiti, chì permettenu seguità l'evoluzione di a natura è l'omu. Eccu avete vistu mostru di minerali è rocci, esqueleti di i mammi è di l'uce, i rossi di i pesci di granu è l'arlingi di mare, chì eranu truvati da i scientisti in e muntagne di Malta.

Truvate un museu hè facilitu - hè situatu à a diritta di a porta principale di a cità.

Infurmazione di u cuntattu:

Folklore Museum

Trà i numerosi musei in Malta, u museu Folklore oghje un locu spéciale. Hè situatu in unu di l'edifizii custruiuti in u Mediuevu, è tutta l'apparenza l'imprennia: i finestri doppia, i portali in a forma di arcati parvenite à piglià u cuntemplazione in u XVIe seculu.

In u primu pianu di u museu pudete acquistà cun eseguenza di travagli di l'artighjani di u Medievu, è dinò l'arne agricole è l'utili di foraggi è carpinteri. U sicondu ghjuvendu hè risirvatu per una esposizione cunsistenti di attributi religiosi ligati à a caccia di cumpunenti per u costume è di u statuette. Eccu avete vistu u cordone Maltese.

Infurmazione di u cuntattu:

Di sicuru, questu hè assai distanti di tutti i musei di Malta, ma dinò di qualcosa à noi chì basta à capiscia chì sta Isula hè veramente un locu unicu cun un rich heritage storicu è culturale.