Musei di Cipru

A storia di Cipru hè assai ricca, è quì si sà quantu a fistula. A storia è a cultura di l'isula - assai antica, riguardanti u Neuliticu è muderna, - dite à i numerosi musei di Cipru, chì sarà interessante per visità, ancu quelli chì ùn piace micca quellu pastime. Ci hè parechje musei archeologichi quì, chì ùn hè micca surprisante, cunziddiatu quandu esattamente i primi assentimenti nant'à Cipru, è assai musei dedicati à temi diffirenti. Per visità tutti i musei di Cipru, in l'isula, avete bisognu di parechje mesi, ancu di listinu li pigghianu assai tempu, cusì avà vi cuntarè solu à qualcunu di elli.


Musei di Nicosia

A capitale di Cipru, a cità di Nicosia , hè ricca in attraversu, cumprendi numerosi musei. Parramu di i più interessanti più.

Museo archeologicu in Nicosia

U museu hè chjamatu u Museo Archeologicu di Cipru . Hà 14 camere, in u quale u prisentamentu archeologicu unicu sò presentati, è, cum'è scavi in ​​l'isula sò perseveranti, l'artefattiti novi arrivanu à u museu, è l'edificu hè diventatu già troppu piccatu per l'exposition, perchè, probabilmente, u museu prestu prestu si move à l'altru stanza, un grandore maiò, o uttene un altru bastimentu.

U museu hè stata aperta in u 1882 da l'autori Britannichi à a dumanda di i residenti lucali. U museu hè statu inizialmente situatu in a custruzzione di l'istituzione statali, è hà acquistatu u so propiu bastimentu solu in u 1889. In u 1908 hè stata custruita un novu edificu, induve u museu si trova in oghje, è u sicondu bastimentu hè struitu in a seconda mità di u XXu seculu.

In prima u museu esiste in donu privatu. Un sustituzione significante di a so cullezzione hè stata da 1927 à u 1931. U ramu di u museu archeologicu di Nicosia opera in Paphos; in queste pudete vede ancu exhibitu da u Neuliticu à u XVIII secolo AD. Un altru museu archeologicu grande è interessante hè in Limassol.

Infurmazione utili:

Museu di Storia Naturale in Nicosia

U museu hè u più grande di tuttu simili in l'isula. U museu hè statu creatu da a Fundazioni per a Ciencia è Cultura di l'Istitutu di Beneficu Publicu; a so esposizione cunsistenti di più di trè mila exhibiti, cuntatu di a flora è a fauna di l'isula stessu è di u mari di u circondu, in più di i minerali di Cipru. A più famosa exhibita di u museu hè un dinosaur genaru, chì pudete vedà prima di entrì à u parcu à u museu. Ci hè un museu in u territoriu di a birrerie di Carlsberg in u distrettu Lakia, pudete visità sin'à u ghjornu di u vittime da 9-00 a 16-00, dopu avè sottumessu una dumanda preliminariu.

Infurmazione utili:

Musei di Limassol

Unu di i stanzi più famosu in Cipru è Limassol , ma a cità hè famosa micca solu per cundizzioni cundizioni per i vacanze di spiaggia , ma ancu per una varietà di musei di temi diffirenti.

Carob Museum

Carob è una pianta ampliamente distribuita in u Mediterraniu; Hè a so sementi, chì sò pròpite in u stessu pesu, diventenu una misura di a misura di ghjuvelli - u carobiu in Italian si chjamava caratu, è in grecu - ceration. I frutti di u carobu sò aduprati in a medicina, cunfisaria è a industria alimentaria, andate à alimentà i vacchi. À u principiu di u seculu scorsu, a materia prima di manni di farina hè una di e principali espurtazioni di Cipru.

U museu d'albaratu à Limassol hè una fabrica non-working per processing the fruits; L'exposizione mostra in dettu u prucessu di prucessu.

Infurmazione utili:

Museu di u Vinu

U vino fattu in Cipru hè famosu in tuttu u mondu. In l'isula sò cultivati ​​circa 200 varietà famigliali di uva, è 32 vignaghjoli eminenti creanu vini, apprezzati in ogni locu. Pudete acquistà cù e tradizione vigneti di Cipru, chì cuntenenu più di 5 mila anni, in u Museu di Vinu di Cipru in u paese di Erimi, fundatu da u cumpusitore Anastasia Gai. U postu era sceltu senza accusatu - vicinu hè l'anticu casteddu di i Crusaders, in un ellu di quale u nomu di u leggenduminu "Commandaria" di vinu Cyprian, chì Riccu u Coru di Lionheart hà dettu chì hè "u vinu di i rè è u re di i vini". Questu è altri vini pò esse tastati in a sala di tastera "Illarion" in u museu.

U museu hè stata funzionatu da u 2000, è a ghjente principale di a so cullezzione hè una piccula vina rossa viglia, quale l'età di 2,5 mila anni. Inoltre quì vede l'arbureti antichi è e ghastassi è i vetchdi medievali per u vinu di varie, à quarchi formi evenali.

Infurmazione utili:

Musei di Paphos

Unu di i centri turistici principali in Cipru hè a cità di Pafu - a prima capitale di u statu. Ci hè parechje musei interessanti in a cità, leghjite più nantu à i musei più famose.

Parcu archeulogicu in Paphos

In Pafu Ci hè un museu archeologicu in l'aria aperta vicinu à u portu di Kato Pafossu: questu hè un parcu chì a basa di quale hè l'escisione di Nea Pafossu. Stu situ hè stata inclusa in a lista di u Patrimoniu World UNESCO. Quì pudete vedere i ruchi di i tempi romani è a fortezza bizantina medievale di Saranta-Colonna, custruitu in u seculu VII è distruttu da u terrimotu di 1222.

I edifici di l'epica Rumana datanu à u 2u seculu dC; Eccu avete vede u tempiu di Asklepius (Asklepion), l'Odeonu, l'Àgora, i restos di i chjuchi, chì anu chjamatu per i mosaici truvati in elli - Villa Dionisosi, casa di Orpheus, etc.

Infurmazione utili:

Museu bizantinu

Stu museu in a cità di Pafu hè dedicatu à l'era di l'Imperu Bizantinu; in a so esposizione una grande quantità di icone, a più antica di quale data di u VII seculu, crucifixes, altre oggetti di cultu, è ancu articuli bordati, ghjuvelli, libri artigliati è assai più.

Infurmazione utili:

Museu di vita campagnola in Stanley

In un paisolu di Stan à u punenti di l'isula hè un museu chì conta a vita campagnola di Cipru in generale è Stanley in particulare in u piriu da u 1800 à u 1945. Quì pudete vede robe, pratiche, agenze agriculu è assai più. U museu hè senza custu.

Infurmazione utili: