E bè i bisogni umani

A necessità personificeghja u statu internu di una persona quandu sente una certa mancanza di qualcosa. A satisfaczione di e duminii esistenti avete azione attiva. Dopu à u nàscita, una persona sperimenta i bisogni básica: respirar, bevande, manghja, dorme, etc. À u tempu, sta lista cresce espansione è cambiante.

Chì ci sò e bisogni di una persona?

A realizazione di e bisogni esistenti chì permette di sensu emozioni pusitivi, altrimente una persona si ponu negativu, chì pò causà a dipressione. Hè per quessa chì i sperimenti cunsiglianu prestu attenzioni à e perspettivi esistenti, invece di cresce nantu à un solu puntuale. Hè cresce chì tutte e necesidades esistenti sò interrelati, è s'ellu ùn sò micca implementati solu, allura l'altri ùn anu micca esse dispunibili. A megghiu teoria hè spunuta da u psicologu Maslow , chì offre a so piramide. Hè nutate chì una di e stessa precisa di una persona si manifesta in più u diploma, è in altru - in menu. Hè per quessa chì tutti i pirsuni sò diffirenti, è qualchissia hè successu in un spaziu, è qualcunu ùn ponu passà ancu à u passu prossimu.

Bè básica necessa umana:

  1. Fisiologicu . Sì senza bisognu di sti bisogni, una persona ùn pò micca vive. Questu incluye a necessità di vìviri, manghja, respira, etc.
  2. In una esistenza còmuda è segura . Hè impurtante per una persona per avè un bagnu annantu à a so testa è cunfidenza in u futuru.
  3. In amore, rispettu è altre emozioni . Per una vita felice hè impurtante per sente chì qualchissia vi daratti, rispetta è valore.
  4. In appartenent à u gruppu . A persona hà bisognu chì hè un membru integanu di u gruppu, induve hè rispettu è apprezzatu.
  5. In a cunniscenza di u mondu chì ci hè digià . Per parechje hè impurtante di sviluppà constantement, mostrà a curiosità è l'interesse in e persone.