Abbigliamento di moda - autunno-invierno 2016-2017

Quessa fashionista ùn hè micca stata prisma in u so arsenale? Dopu tuttu, questa prutetta hè assai pratica, cumunione, universale. Inoltre, cù l'aiutu di un stile di moda in questa imagen, pudete enfasi à l'elegance, rinforzatu, lacunziu. Hè per quessa chì cù l'avventu di a nova tempesta fredda, i diseggiani prisentanu novità stilichi è e cullezzione di tendenzi di u passatu. Veju ciò chì chjappi sò stati in moda in autunnu, invernu 2016-2017?

Abbigliamento senza manichi . Unu di i stili più populari hè u mudellu senza cammisa. Eccu chjappi sò prisentati in un cutu allargatu è standard. Opere di moda sò prudutti di jeans, costume, satin è di sita.

Long jacket . L'stilazione femminile di a crescita a longu di u cadiu hè sempre una tendenza di moda. Una solu stilosa in i novi cullizzioni era un cinturallu eleganti cumpletu cun un mudellu eleganti, è ancu avà finishing a chaise cun una mancanza di sivelli è colla.

Abbazia per oliu . Gran rellevanza in a nova tempada trovani mudelli nantu à u cinturione senza firmà. Grazie à l'oliu, questa chaise hè cunsideratu universale è adattatu per ogni tipu di figura. Una elegante scelta serà un pruduttu cù una solu cuntrastu di culore in u cinturione.

Oggetti di moda cunosteci autunno-invierno 2016-2017

In più di i mudelli stritti è eleganti, i disinfettori di prudutti di filatu ùn sò micca firmatu. I chjappi di ghjuvelli di più di moda in u 2016-2017 in l'autunno-invernu sò cunsiderate mudelli di grande acrobatoriu o da chjusi di massa. Cusì a ropa pò esse ghjustu è faciule. A forma più famosa hè una chjappie in u Chanel, è a più còmea è pertinente per u ghjornu di u ghjornu hè un mudellu senza un pezzu massiu universale.

In quantu à i culori, i chjappiżi di sami in a nova stagione sò prisentati cù culori calvi, in a scala classica, è ancu unepochi saturati invece, chì face accussì vistimenti più cusimanti.