Culle, stella 2014

Abricot - outerwear universale, chì hè adattatu à ogni staghjoni. Sicondu u tipu di tela, pò esse mischjoghju in l'invernu è in vigili famigliali. Ùn ponu micca chjappi ùn ponu micca sutilmente trasmette u sensu di u stilu di u patrone, u so capricci è a femminile. E questa stiletta di st'aliviali per i femini in questa stagione di u 2014 pò esse cunsideratu eleganti è di moda? L'scelta offruta da i diseggituri di u mondu vi si sorprendenu cù maraviglia. Capucollo, oversize, mini, maxi, siluette in U, ornamenti, applicazioni, mancanza di un cùarche, maniche di trè trimarà, stampa fiurali - sò i tendenzi principali. Ma cumu fà una scelta? Ci hè prestu per aiutà! Cusì, vi sarete pronti à discussà cumu in u 2014 si deve esse una cappella di u vestitu di e donne?

Variata di mudelli

L'estiu di u 2014 hè intrutu in u so propiu, è l'indecenu di e donne ùn occupanu un postu d'unuri in u vestitori chjaru? Allora ci hè necessariu di determinà u mudellu. A siluetta trapeziale classica rendi a so pusizioni, dà u modu di u pilatu di l'oval di coconu di u podi. Hè nutate chì parechji disinfettori in i so opri combina venti tendenzi almenu. Allura, Dolce & Gabbana offre una misura armonistica di capuccinata cù una manica truncata in trè quaderni è muderni fiori. Disegnaturi di a famiglia di a moda Valentino cun a longu in un pianu in una cumminazione cù l'ornamenti etichi. Hè per quessa hè difficiule di classificà stu mudellu di cunti, riferitu à un gruppu particulari.

In u 2014, un mantellu di sopra sopra sopra sopra sopra à l'esterno di lussu permanece pertinenti, ma ùn hè micca rapprisintatu in tutte e cullezzione. True in questa siluette, chì pare com'è di l'altru d'altru, ci sò Max Mara, Burberry Prorsum, Marc Jacobe è Donna Karan.

Preferite i più soluzioni tradiziunali? Pigliate una strada di u cullezioni di Agnona, Burberry Prorsum, Jil Sander, Michael Kors, in quali mudelli di a silueta in U sò presentati. Tali palazzi meglii chjaru in u stilutu difinitori. U u capu eternu era è resta chì a siluettine feminile pritalenny, chì ùn hè maiutu di moda, ùn viaghja micca. Tali varianti sò prisentati praticamenti in tutti i cullezzione di a stagione primavera-estiu. Ùn ci hè nunda chì sorprendu in questa decision di i diseggiani, perchè l'abillu fattu hè universale.

In quantu à u schema di culore, l'estiu hè l'ora pè colori brillanti è chjami, stampi culuriti, mudelli geomettichi. A durata pò esse qualchissia - da un ultracentre mini à un elegante maxi. Fringe, archi, borsiglii di ricci, fittings metallichi è a mancanza di collu sò benvenuti.