Attraversata di moda - 2016 estiu

E l'arcuni femicili muderni di l'estiu di 2016 sò assai diversi è insinusamente culurite. Hè da u tempu di scurdà di i monucchii avuti è l'armati scurti è dilute l'armariu cù robba brillanti.

I archi più modivi è settimi di 2016 estivi

Qualce stile chì preferite, gràzia à l'evoluzione di a moda muderna, pudete facilmente creà ricchi è muderni.

Per i fashionisti chì preferenu l'estilu di u kazhual, ci sò parechje scelte interessanti per diversificà u vostru armunia ogni ghjornu. In l'estiu di u 2016 in a pelle di jeans di moda, scurciate 7/8, grunge, cun una cintura overstata. A tendenza hè diventata cum'è un dettu insoliticu, cum'è frange, chì pò esse situatu à u fondu di a pantera o in forma di lanterni. Pò esse monotunariu o culore, è fatta di diversi materiali. Questa novità aghjunghje una figura di frescura è originalità. Se parlemu di trousers - hè permessu di qualchì cut. A principal hè di sdignamentu di u culore. Pants sò megliu di sceglie satu. Questa opzione hè adattata per l'ufficiu è per caminari. Jeans è ghjira pò esse supplimentate cù una stile elegante cù spianati nudi o bocca. Blusivi attwali bi flounces, archi è maghju anchi fattu di tessuti ligumi.

U cuteddu più populari di a fossi era "sunny". A fiancée-sole pò esse diventate perfetta di un arcu di l'uffiziu. Per fà questu, deve esse disprezzatu cù una bagnu bianca o una chaqueta cun una chaise. Peppinu tutti i piucioli è una polsuta eleganti sarà un uce ideale per l'impresa di a cummerciale. Ma se ùn avete bisognu di seguità l'estremità in u codice di vestitu - sceglie tessuti vulgari è pasticcii dilicati. Hè bisognu chì un tali cuteddu di a fugliusa pò esceta uni pochi centimetri extra in l'area di caduta. È se, à u cuntrariu, una bella chica t'hà bisognu di focu annantu à i maletti, è cusì una faldella cù un corpu di frontiere cresce. Olii aperti sò l'opzione più adattata per un tali tempu.

Dopu à a moda, a fuglietta-trapeziu hè in ghjinochju è midi. Puderanu minimalisticu, cù stampi geomtrici, supplementate cù dettu retro. Tuttu ciò dipende di e vostre preferenze. Puderanu è disprezzanu cù i capelli, cime , camicose, camiceria. A cosa principal hè u culore, ligerezza di u tela è hè dispunibule di tenimentu.

In l'estiu di 2016, i vestiti trasparenti sò assai populari. A so cumpagnia principali hè di sapè cumu usalli beni. Ùn deve circundà micca u circondu u corpu, altri hè micca troppu vulgari. Ruches, flounces è capi sò permessi. Sicondu u casu, i scarpi sò tantè è tacchino.

Lighjetti di moda per l'estate 2016 per i zitelli

Per l'alegria è di e donne chì vulete dimustranu i so maghi ligne, è l'omi chì sò cuntenti di apprizziate, vinìanu mini faldidi. Ma ùn scurdate: per evitar a vulgarità, ùn selezziunate micca mudelli brevi. E sempre, a fémininità devia esse in u primu locu. Mirà assai uriggini faldoli sfumalli metalizate. Puderanu esse sceltu in u listessu colore, invece chì l'impresa sarà radiante è luminosa. Per suvita, aghjunghje una chjucola o una brusa cù manichi aperti.

Puderanu i mo ghjovani ponu accuttà cun piacè di pantaloni è jeans cun una cintura baixa, cumminanti cù cimi. Eppuru in moda è minimalismu, ma ùn scurdate micca di accessori. Elegante borsa d'embrague, bracciale è pendelle micca mai eserita.

I 90 anni u gridu riturnò à a moda. I vistimenti pò esse fatti da quì in u pianoforte, cime o faldere. I più impurtanti sò i prudutti di u largu tissu. Sì ùn avete micca paura di espertevuli bellu è sò cunfidenti in a bellezza di a vostra figura, po è ponu accumpagnà salvezza cum'è un vistitu senza fogliu. U successu in stu casu serà assicuratu!