Coronavirus in cudi

In u nostru paese ci sò più Bele caserini novi, induve scarsi razzi corsi di u mondu sanu. In cunstante cun elli, avemu rarità è malati pritatori previ, chì ùn avemu micca scontruvatu prima. Unu di elli hè una infestazione coronavirus seriu. Chì hè sta malatia , è cumu pudemu battè ancu un esse formidulente?

Coronavirus in felici - sintomi

Questu virus hè una particula spora sferica, cun un diametru di solu circa deci mila di un milmuetru. Crea peritonitis infectious felina è enteritis coronavirus. Per furtuna, per noi sò inutilità, ma per animali pò esse mortali.

  1. Enterite feline. Spessu una forma di coronavirus pò esse truvata in un gatito, animali petits sò più suscettibile à a malatia. Tuttu si cumincià cù vomiting , chì hè accumpagnatu da ghjucatu. Questu hè duvuta à u fattu chì a malatia afecta a mucosa intestinali. Per un bellu tempu, ancu i cattivi ricuperate sò stati carri di infezzjoni. Dopu à 2-4 ghjorni in norma, se l'animali ùn hè micca troppu dèbilu, a ricuperazione hè questu.
  2. Feline Peritonitis Infittivi. U periodu di incubazioni di coronavirus pò durà circa 2-3 simane. Sta malatie cume a brutta è spessu porta à morte. U virus hè l'abilità di distruzziunà i bianchi di u sangue, chì apre u via à l'altri infizzioni. A temperatura di u corpu s'incerchisci, l'stomacu hè inchatu, l'animali perde u so gattivu, diventa linu, perde u pesu. Ci hè dui formi di peritonitis infecciosa - secca è umita. Cù una forma umita, u fluidu accumule in a cavità abdominal o torura. Quandu secondu - u liquidu ùn hè micca recullatu, ma i rinosus, nodi linfatichi, u fianu, u pancreas, l'ochji, u curu o spine hè affettatu. I sintomi di a malatia pò cunse cù ictericia. Casi sempre aumenta u spleen. Forsi l'apparenza di tezza, ronchezza, dispinea. Quandu l'infezzjoni infruenza à u cori, hè paralisi, cunvulsioni, cambiamenti di i cumpurtamentu. A volte in l'animali ùn anu osservatu signalamentu chjaru viscuvili quandu a malatia passa in una forma latente.

Coronavirus in cats - trattamentu

Sfortunatamente, in oghji ùn hè statu trattatu boni trattatu bè dà una maladìa peligrosa. A ricerca à a crescazione perch'ella risultati in l'aspirazioni (excretion) di l'ascite fluidi è l'usu di prednisolone. Medici antivirali (ribavirin) o immunomodulatori anu dimustratu a so effikaċja per a prevenzione, ma in u prucessu di trattamentu ùn sò micca cusì efficace. Sò spessu a liquidu, l'usu diuretici. Appassi lasix, triampur, ipoetin, ammonium chloride, veroshpiron, hexamethylenetetramine. In rarus cases, l'animali salvavanu, ma questu ùn vole micca affissà chì si sianu liberi di a prisenza di u virus in u corpu.

Profilaxina Coronavirus

Stu virus ùn hè micca resistente à e altitudini temperaturi o saponu. In una superficia secca, pò esse in un statu nurmale è mantene a capacità per infettà circa 2-3 ghjorni. Una pussibulita d'infezzione pò ancu esse ghjacari. Tutti i misgi chì anu contactatu l'animali di i malati sò sottu sottu custruzzione cuntrullata. Fate cusì:

Ogni prevenzione si compie di cumpensà una settimana di misuri d'urganisazione è l'alimentazione di i so misgi. A vacuna contra u coronavirus in catelli chjamati Primucel FIP hè statu pruduttu è licinziatu in i Stati Uniti è in Europa. In a maiò parte di i casi, a droga pruteghja contru infizzioni, ma in certi casi, vene in ocasioni torna una malatia più pesada. Cunsigli constantemente di creà una qualità è di droga sicura in u nostru paese è in l'Occidenti ùn mancanu.