Aria da a vagina

I ragiunarii di l'aria chì venenu fora di a vaġina sò abbastanza naturali - a maiò spessu si ponu arrivà quandu durante l'atteglie sessuale è, à u so fini, l'aiutu vaginali hè retrocedutu. Aria in a vagina ùn hè micca una patologia, è per quessa ùn ùn vole micca trattamentu. In ogni modu, stu fenominu hè assuciatu cù a debule di i musculi genitali femminili, chì, se continuà à prugressi, tardu o dopu cundurre à l'omissioni è a cascata di l'organi internu in a pelvis picca, l'atonia di a vejiga è l'altri malatii.

Perchè andà u celu fora da a vagina?

Duranti u sessu, l'aria in a vagina hè pumped up da u penis - hè cum'è un pistone, è dopu a cussa sessuale, a vagina stinnilata è inghjutta s'uniscendu cuscugliate i musculi. A maiò spessu, l'aria entra à a vagina, se in u sessu a donna hà pigliatu a pusizione di colpi di colpi, è entra à a vina in grandi quantità cù a tassa spissiva di u pene è una reducione in a durata di u pene in a vagina.

Ma a donna hè preoccupatu di quessa, dopu u sessu, l'aria chì era in a vagina hè spartavvi, è cumu turnò à esse, è u sonu di l'aireu sali u so sperimentu incunificata. Sì l'aria da a vagina si abbandona dopu à u ghjornu di u zitellu, a donna pò suspettà una maladie in ella, ma a ragiunata hè in u tonu di i musculi chì hà cambiatu dopu à u partitu - l'aire più spessu abandone a vagina dopu u sessu cù a debule di i musculi vaginali in a donna.

Cumu si tratta di l'aria di a "vagina cantante"?

Quandu l'allargamentu di l'aria da a vagina - ùn hè micca una malatia, da chì u modu da a vagina dopu u sessu è i sonu chì sò esse produttu, ùn cunfundanu micca e parte di u partitu sessuale, chì nunda di fà ùn hè micca necessariu. Sì stu fenomenu prupone malattimentu, pudete pruvate di cambià a postura è l'angolo di a vaġina durante u sessu, spessu sottumessu tira u pene da a vagina è facenu più permanente. In più di e misure scelti da i dui parenti, a donna hè cunsigliata un settitu d'eserciti destinati à rinfurzà i musculi di u pianu pelviu.

  1. Un tali esercitu hà cumpressu i musculi di a vaġina di u tempu à u tempu à u restu, o cumpressione di l'urinazione finu à u sicariu, è po rimesse à parechji volte in una fila per un paru di sicondi.
  2. Un altru exercitu à cumpressione alternativamente i musculi di a vaġina, da l'anu.
  3. Duranti l'attesta sessuale pò esse realizatu un esercitu simili - fassi per un pezzu secondu u pene cù i musculi di a vagina (ma micca u perineu), e poi li musculi pusanu u pene.
  4. Un altru exercitu à rinfurzà i musculi di a vaġina - hè squatie, chì si deve praticamente, sparghje ghjunghje i peri, mentre chì stracciate è mantene a manu nantu à u cinturione, sughjendu, pruvate à stà in questa postu durante u longu di u pussibule, da piglià a pusizione di partenza.

Tali exercizii semprici pò aiutà à evità i mumenti strammi associati à a liberazione di l'aria da a vagina dopu l'attuale sessuale. Ma più importantissima - a ghjinnastica di Kegel per a donna hè a prezzione più prevene di malatii assuciati cù l'omissioni di l'omi riproducivuli dopu à partitu o à età.