Scarlett Johansson è Chris Evans

L'attraversi di l'Hollywood Scarlett Johansson è Chris Evans scontranu in u 2007, quandu l'estremi in u rolu ghjocu i roli principali in u filmu "Nanny Diaries". Allora una speranza forte hè stata stabilita trà i ghjovani. Anu spentu assai tempu entre i rimoti, chjamati dopu à a liberazione di u film è spessu si vittiru l'altri. In ogni casu, i medià ùn mancu menzu a novella di Scarlett Ylhanson è Chris Evans. L'astresenu ghjustu immediatamente definitu e fruntieri chjappi in a so alleanza è hà guardatu à publicu cum'è un fratellu è a so sorella. Ancu i cei amatorii è aghjunghje à u cafe ùn avianu micca occasione à i ghjurnalisti per sullofunzià. E so relazioni sò assai riservate. Inoltre, in u 2008, Scarlett hà ghjucatu un casu cù Ryan Reynolds, è Chris annunziate ogni ghjornu è dopu cun un novu novu.

U tema di a relazione di Scarlett Johansson è Chris Evans hè chjusa, perchè, sempre. In ogni casu, in u 2012, l'attori torna scopre in u stessu situ in u filatu di a pelle "U vintrici". Johansson hà ghjucatu in a cinta cazzo Natasha, una vedova negra, è Chris hà u rolu principali di u Captain America. À quellu tempu, Scarlett avia statu divorciatu per duie anni cù Ryan, ma Chris hà continuatu à rumanzi incù altre altri. U furore di l'estremu di a film ci duna rilevule per sguassà a seconda è terza parte. Novu Johansson è Evans si entri in manu nantu à u travagliu. Dopu u liberu di a seconda parte di a cinta, i ghjurnali principianti cuminciaru à dissolvi attivamenti rumori nantu à a nova di Scarlett Johansson è Chris Evans.

Scarlett Johansson è Chris Evans split up?

Sfortunatamente, i fanni di l'attori, a relazione trà Scarlett è Chris anu finutu quandu puderanu inizià. Chiavi di a so rumanzu ùn durria micca. Dopu tuttu, in 2014 hà fattu cunnosce chì Johansson hè imbrunatu da u so maritu.

Leghje ancu

Cummentendu annantu à a parolla di a pseudo-unione, Chris è Scarlett sempre risicate di cori. Dopu tuttu, i media, inventendu sti fàbuli, ùn impedite ancu u fattu chì l'attrìzia hè ufficiale è esperendu à u zitellu.