Osteosperma - cultivazioni

Osteospermum hè un fiore incredibile bella com'è una margarita chì venenu à noi da l'Africa. Pò esse diventate in grandezza, culore, è in a forma di petali. U diamitru di u fiore ghjugna 8 cm, è l'altura hè 1 m. A difeci di e camomile, in osteospermum i sementi sò nantu à i lichpi di ciuma, in quantu à i tubulari. Osteospermi sò assai belli in i lochi, libretti , specchi di cuncerti è i cantieri di fiori.

In questu articulu, vogliu avà per esse di quale custituiscenu l'osteosperma durante u cultivo in u nostru cuntinente non africanu.

Cumu crede l'osteosperma?

Malgradu u fattu chì l'osteosperma hè abbastanza sensu, hà bisognu ancu di cura. Se si seguite unepozziu regule, perchè vi piacevi cun boni inflorescenu.

  1. Soil e illuminazione. Per l'osteosperma cummincià l'arricchinu, hè necessariu di cultivà in un terrenu fèrtilu fieru, principarmenti in un locu assolatu. In ogni casu, ma ùn pèrdite di decorativu ancu in un clima dolore. Se tu avete crescenu osteosperma in cuntenituri, avete bisognu di piglià humus, foglia è terra ferma, è ancu a renti. Tuttu chistu ci deve esse mischju in a pruduzzioni 1: 1: 1: 1.
  2. Temperatura. U fiore ci piace à u calda è à u friddu, è ancu per e cose qualità climatichi sfavorevoli. In ogni casu ùn puderete tene u mantellu in un locu chì si congela.
  3. D 'acqua. In i primi unsi settimani dopu à u travagliu, l'acquessi esse currettamente abbastanza è abbastanza. Duranti u cultivatu di l'osteosperma in cunti, u siccu seccu ùn deve esse mai toleratu, però, ùn hè micca vale pourperu una fiorita, perchè da sopra à l'immuberanza, pò muriri.
  4. Fertilizanti. In u travagliu è u cultivo di l'osteosperma, hà bisognu à nutriscia a fiore ogni settimana - in questu modu pudete ottene un ingrannu boni è abundante.
  5. Pinching. Per esse un arbulu frondoso è un rame rigulari, l'osteosperma si deve esse spusatu dui volte.
  6. Pruning. Per prurice u fiore di u fiore in generale, hè necessariu per rinforà periculu l'inflorizzione discolorata.

Riproduzione di osteosperma

Ci hè dui tipi di ripruducazione di l'osteosperma: e tingdi è i zitelli. Alcune di e cose parechje pò esse sprezzatu da e cummerciu Per questu, hè necessariu di suminà e sementi in u tarrenu in marzu-aprili è cogliu i cuntenenti cù vetru.

In ogni casu, a variità di l'osteosperma hè spargugliatu solu per esurtazione, solu in questu casu, l'attributi tipichi di fiori è e proprietà sò priservati, perchè durante a simmonte, i caratteri pò esse diventati trà e fugliale. Inoltre, si vulete dichjarà i copyright di un individuu hibridu, deve razza l'osteosperma in modu veinticu.

Per a riprutazione, ciucciati deve esse tastati da a cima di a pianta in ghjennaghju-ferraghju. Raffrassi à a temperatura di 20 ° C durante un mesi è solu in mette in un pezzu. Quandu a minaccia di a fretta ùn ha micca pronuntamenta, hè necessariu di pona i pianti cultivati ​​è cultivati ​​in un locu permanente di cultivazioni.

Per l'osteosperma cum'è una pianta perenne, durante u principiu di u vaghjimu, deve esse situatu in una casa in una stanza bella è luminosa - perciò l'osteosperma ferma sopravivenza à l'inverndu. In u travagliu inverndu, a regola deve esse minimu, ma ùn pruvà a terra.

Seeding and care of osteospermum

Sè a ripruduzzione ùn hè impurtante per a cunsirvazioni di l'esposti e l'hibridie di a pianta, u osteosperma pò esse pittati in sardi. Per bluscelu di osteosperma cuminciò à u ghjugnu, hè necessariu di pianificà à a fini di marzu. Per esse u dannu à l'arradichera, hè pussibule di pona l'osteosperma cumprunttu in e macchi, allura u cullizzioni ùn serà micca necessariu.

Semi si immersi à una prufundità di 0,5 cm è dorme nantu à a terra. Dopu à questu, a pignata hè stata trasferita à un locu chì hè calatu da bè bè da u sole. A temperatura hè di circa 18-20 ° C. Sì stanu seguitu sti règuli è mantene un reginu moderatu, in a semaine vi cuntene i primi corruzioni.

Comu avemu digià dittu, l'osteosperma tocola a cambia di temperatura cambia assai, ma, in u momentu d'apparizione di e prime fede, hè megliu à temperà a pianta è cumincià à reducià gradualmentu a temperatura. Per fà quì, pudete literalmente apre a finestra vicinu à a fiora durante 10-15 minuti. U tempu si deve aumentatu gradualmente, è a temperatura baixa di 12 ° C.