Perchè i diritti di u zitellu diferenze di i diritti di un adultu?

Sembra chì a Dikjarazione Universali di Dritti Umani dilla u ricanu tutte e genti uggetti è liberi da u primu ghjornu di a so nascita. Intantu, i diritti di u zitellu è i diritti di un citatinu adultu di ogni paese ùn sò micca listessi.

Ci anu ricurdatu a participazione di i citadini in a vita pulitica di u so state. A participazione à l'alizzioni hè accettata solu per questi persunalizati chì anu righjuntu una certa età, o maggorio. À u stessu tempu in a Grezia antica, per esempiu, tutti l'omini liberi, chì vutaru 12, anu cunsideratu di età. In a maiò parte di i paesi muderni, unu pò esse espressu l'opinione è participà à votu solu dopu chì una persona ghjacia 18 anni.

Cusì, vera chì un zitillùcciu ùn hè micca dirittu à tuttu, perchè i so parenti sò intitulati. Allura chì i vostri diritti di u zitellu diferenze di i diritti di un adultu? E da chì vene questu iniqualità? Intendemu di cumprenderà sta quistione.

Hè u zitellu è u adultu ugguali in diritti?

Hè solu naturali chì tutti i pòpuli è e culture corse i zitelli à i so diritti. Invece l'equità eccitata, in a realità devi esse chì u più vechju hè diventatu, u più diritti cumu acquistate. Primu e primu postu, questu hè duvuta à cura di i zitelli, perchè sò largamente inexperienced, chì significanu chì ponu inconsciente ponanu in riscundà a so vita è a salute.

Inoltre, i zitelli sò assai più dèvuli ca l'adulti è ùn anu micca a rispunsabilità tutta di i so azzioni. Di sicuru, idealmentu, a restrizzioni di i dritti di un zitillù pezzu pò esse associata solu cù quelli temi chì a so inexperience è a mancanza d'educazione pò dannu à l'altri o ellu stessu. In pratica, questu hè micca sempre u casu. Spessu pò vede situazioni differenti, in quale un adulte suprime u so ziteddu in quantu una persona disenfranchised, pese à u fattu chì ellu capisce tuttu è hè respunibili bisognu di i so azzioni.

Intantu, in a maiò parte di l'estatus muderni, i diritti basi di u zitellu sò risposti . Oghji, i zitelli è l'adulti anu u dirittu à a vita, à a prutezzione di a viulenza, à u trattamentu dignitu, à i raporti cù i membri di i so famiglie è i pezzi cercani, à e cundizioni culturale, fisiche è socio-ecunòmicu favurite à u sviluppu è à sustene a so propria visione .