Io-me propriu mani

Yo-yo hè un ghjocu interessante è utili chì aiuta à a sviluppà e cumpetenze prufessiunale, l'attinenza è a cuncentrazione Stu simbulu simplici serà interessante per l'adulti è di i zitelli. Ci hè ancu i ghjurnati, induve i prufessori sò stati misurati da e forze in l'intramillu di realizà e trucchi incantevuli cù l'aiutu di l'aghju. Pudete, sicuru, cumprà una me-me prufessa prufessiunale, ma cù a vostra propria manu per fà un ghjocu ghjocu ùn hè micca un prublema. Un pocu tempu per a furmazione è pudete sorpresa di amici cù diversi trucchi.

Intendemu di fà cumparisce cù i nostri mani da questi innevativi in ​​casa.

Avemu bisognu:

  1. Lavoru a bocca vacca pò bonu è lasciate seccu. Allora tagliò a parti suprana cù e tagliu (cù a punta). Per queste si ritratta da u ciminiu un centimetru per ischiusa è, perforà i toti, facemu tagliu. Pruvate micca di avè incunenti cù i tagghiere nantu à u cut - ponu fà fà per ferisce a to manu. A apertura per a apertura di u liceu duverà accuratamente fermata senza lasciare.
  2. Tagliate da u lapisu un pezzu di trè centimitri longu cù l'aiutu di corelli. U lapisu deve circundà, senza face. Per definisce si hè a longa correcta, aghjunghjite vinarenu trimmed à l'estremità di u vostru libbru. Se a intraccia chì si trova micca più di un centimetru, aduprate a durata hè bella. In seguente, in tutti i lizzi per i unchii di u liquid, senza l'aghjustà 1-2 mm à u borde. Pusitemu in u centru di un cuntenutu à u borde di u lapisu è lasciate seccu beni. Hè nutatu da quì sopra à l'articulu ditenu di a seconda parte cù unghji lìquidu seccu, indrintendu u lapis ancu in u centru. Ricurdativi, ùn pudete micca sentulà pene per a cola, altri o contu serè facilitatu è facenu diversi trucelli serà difficiule.
  3. Agghicà à u lapisu, chì oghje now like axis, una corda. Allora chì ùn hè micca dapujatu nantu à i spiculi di e parti di lata, trattanu bè cù tisei o un schedariu. I cantoni sò ligne mentri dintra i jucuri.
  4. À l'end'ellu di a corda, fate un loop di l'ote. Allora mi-ju ùn vi manca di casu di mane. Wind the rope on the axle. Cusì, ora sapete cumu fà u joe prufessiunale in casa in pocu oi!

I fatti d'incontru à l'aghju

Pensate chì hè un ghjucu inventatu da i nostri contemporani? Sì sbagliatu! Per età, yo-yo hè a siconda solu à i primi pupi. U prototipi di i-ju da i dischi di terracotta sò stati trovi in ​​Grecia è datanu à 500 aC. À l'antichi vitturi greci pudete vede ancu i dibujos di un zitellu chì ghjucanu cù un capu. A quelli tempi, u legnu, di tineziu chinu è ancu u metalu sò stati utilizati com'è materiale per fà dischi. È u ghjocu di ghjuvanottu in legnu permessu di ghjucà cù i zitelli, è i specimens più di custruzzione di terracca sò stati utilizati com'è offerta rituali à i antichi dii. Ma questu ùn hè micca u limitu: i scientifici chì vulete chì u locu di nativu di stu ghjocu fascinante pò esse chine o Filippine.

Ma micca solu era u ghjocu à un destinazione di ellu. I cacciaturi antichi lancianu discu pesanti in animali, è, grazia à una corda, sti discritti tornonu.

U novu nàscita di l'agnellu hè obligatu à i americani Charles Gettrank è James Heaven, chì in u 1866 emi una patente per un ghjinuu chjamatu "bandelor". Ma a pruduzzione massima di i-ju commenced solu in 1928. Cume deve esse misurata chì in i primi ghjorni di a fabricazione di u manufactura, circa 300 000 di quelli ghjuculi sò stati produttu per ghjornu.

Allora, doing yo-yo cù i vostri mani, ùn solu micca creà un ghjocu interessante, ma ancu sò in cuntattu cù a storia antica.