Soda da u panicu

L'Umanità hè spartutu in quelli chì vulianu perdita di pisu, è quelli chì sò chjosa di pisu è cuntrullendu sempre per aghjunghje, sudurà, manghja. In ogni casu, oghje sempre cunsiderà a categuria più larga di persone - prubbremente. Perde u pesu, per supòttu, voi, ma l'u sforzu di gastru nant'à micca - micca veramente. Una manera di perdiri un pesu sforzu hè soda, chì, altri quale altre cosa, vi risparmià ancu da u panicu.

Ùn hè necessariu, di sicuru, per esse specialmente flatulentu è sperene chì u sforzì solu vi aiuta da u panicu. U vostru "bonu" ùn hà micca fà un ghjornu o dui, ma hè calculatu in mesi è anni. Hè perde un pesu, senza suddà, ùn viaghja micca. Cusì, cunsidarenziu cunservazione com'è rimediu per un panicu di cattivu solu com'è auxiliariu, è i metudi principali di perdiri u pesu sò a dieta è u sport.

Soda baths

A primu possibbiltà hè un soda . In una bagnu cù una temperatura di 39 ° C piglià ½ kg di sal marina è 200 g di soda. Tuttu chistu s'addrumme in l'acqua è noi stà mureru quì. A prucedimentu dura 25 minuti, avete da piglià un cursu di 10-12 bagni. Dopu u bagnu, avete bisognu in una manta fina è ghjittassi per 30 minuti. Dopu a prima sessione, doppu avè bisatu, vi cuntentate cù a perdita di pesu - finu à 2 kg. Ma, basu - l'acqua evapora, chì accunsentenu sottu a pelle. Cusì, in i ghjorni chì i bagnani di soda sò stati pigliati, bivanu più acqua per evitari di a desidratazioni, è ancu eliminanu u sali di a dieta.

Soda Wraps

Soda pò ancu salvà a cugliera di u ventu. Maturà u sali è u sali in proporzioni ugguali, diluce cù l'acqua calda à a cunsistenza di gruffra sour cream, appliice à e siti problematii (in u nostru casu - u stomacu), imbriccà tuttu cù strappatura plastica. Questa film deve esse mantene da almenu 2 ore, è ancu pudè ose da sopra à a vista. Duranti a prucedura, pudete puru pulitaru o, inversamente, movime attivamente è esercitele, a cose principale hè di elevà a temperatura di u corpu.

Stu metudu hè cum'è un splitting fat-è pò aiutà cù a cellulite, è ancu piglià l'excurite fluidu da u corpu.