Cumu insignà à u zitellu per parlà l'lettera p?

A tutta a vita di una mamma loving passes in cares, tenderness è expectation. Prima, avemu aspittatu per u nascita di un ziteddu, u so primu sonu, i primi passi, a prima parola ... Avà hè u momentu quandu u so figliolu hè ghjuridificatu cun forti, ma una sola lettera tossica di u fugliale. U prublema più cumuni hè a lettera "p" - a più cumplicata è diffìglie à difende in l'alfabbetu Russu. "Cume in insignà à u zitellu per parlà l'lettera" p "? - sta pregunta nasci una mente di a maiò parte di i genitori in questu mumentu.

Terapista di Speech or training with mom?

In tempu di avè bisognu di u prublema è di cumincià à risolvi, hè assai impurtante, perchè dopu chì perde u tempu, pudete assume chì u zitellu è in l'adultu serà "burr". Se u zitellu ùn dice micca l'lettera "p" à dui o trè anni d'età, ùn ci hè bisognu di pentimentu, abbastanza sforzuli semprici per a furmazione di a pronuncia. Ma s'ellu hè u zitellu hà digià 5-6 anni, hè megliurà fà cambià à un logu chì u figliolu ùn parlava micca a letter p. Dopu tuttu, ogni molla hà u so propiu prublemu: qualchissia sustituisce a lettera difficiulana di l'altru, per esempiu "l", è qualchissia ingestisce un "vermin" o uttene solu à pocu di palori. A visita à un spéciale vi permettenu di sapè infurmazione di l'anormalità serii in un stadiu iniziu, perchè un zitellu pudarà esse di disartria - una patologia chì in u cervu di u zitellu.

L 'apprendimentu hè ghjucatu

Se u vostru chatterbox sviluppa u discorsu cumu à u pianu, è ùn sò micca prublemi, pudete corrette la pronunzia, è fà in situ. Eccu alcuni sforzuli semprici per pronunzianu l'lettere "p", chì puderete falla cù u caprettu:

Questi ghjoculi aiutà à pusà u zitellu a lettera "p" nant'à u so propiu, sughjendu i musculi di l'apparatu articulatori in furmazione. Se u prublema hè cù un zitellu cù una carta dannusa in l'affarizione di lingua, da per u principiu, pratiche cusì littri comu "d" è "z": avè bisognu à esse pronunziati cù labbra sterili. È solu dopu chì andate in l'eserciti per a pronuzia di a lettera "p":

A chjave per successu

Hè assai impurtante chì u picciottu palesa a lettera cumplèta bien, dumandate di ripetire u voce, facendu chì avete micca sèntelu. Ma ùn a forza micca di fà nunda, s'ellu hè pariu. A sopravezione stretta è u cuntrollu ùn sò micca aiutori, u principale hè u disiu di i picculi, per quessa hè assai impurtante chì a furmazione sia interessante per ellu è micca fatica. A megghiu modu per insignà à un zitellu per pronunzià l'lettere "p" hè un ghjocu, è, sicuru, a vostra attenzione è preoccupa. Classi regularmente, migghiura interessanti, a patience è l'amore di mamma anu da pudè esse rializà miraculi, chì ancu un "p" cumuficenti è praticu ùn hè micca un frenu!