Cumu fà un elefante di plasticine?

Incisione di plasticine - una bona manera di sparte un pasati cù un zitellu. Stu simbulu è accessibile di a creatività aiuta à sviluppà l'imaginazione è l'abilità creativa, per fà u gustu. Fatture cù plastilina pò esse u più chjuve, ma in vista di fattu chì e persunanti di u mutivu persone sò sempre imperfectu, hè difficiule per i ziteddi formate cagiulure chjaridi fora di massa per u moltu, cusì in u primu hè pussibile furnisce à u zitellu pezzi semprici: rotolate, salchicchi è altri articuli per l'articuli. Cècutu di plastisina pudete fà tuttu, per esempiu, un zoo in tuttu.

Avemu suggerutu cumincià cù a fabricazione di articuli in a forma di un elefante rosa provocativu. Per toccu l'articuli artighjanali fatti di i so propri mani hè interessanti in ogni casu, è per fà chì l'elefante sia fora, unu toccu sapiri i principii basi di a so modellazione. Da sta classa maestru avete da appruntà idei cumu per fà un elefante di plasticine.

Cumu fà un elefante da plasticine?

  1. Pigliemu a plastisina di trè culori: rosa, biancu è biancu.
  2. U pezzu rosatu hè divisu in trè partijiet da igual. Partemu da una parte per un momentu, u sicondu hè spartutu in trè pezzi, cum'è mostru in a photo, è a terza in quattru.
  3. Da a prima parte di a barra di plastica rosa, custruisci u corpu è a cuda. Da u pezzu più grande di a seconda parte, scultèndusi a testa e tirimi da u zuccaru, da dui picculi più chjucchi - avemu cacciatu i boli, sti chjappu seranu l'arechje. Da a terza parte facemu quattru peri.
  4. Li balli abbattanu è aghjunghje l'ore à a testa. A testa, in turnu, hè attaccatu à u corpu. Per affidabilità, pudete metteanu cù un match.
  5. Facemu un elefante. Da e pezzi di plastica negra avemu fessi l'ochji, ci tagghiamu a bocca cun un labillu clerical.
  6. Da a plastilina bianca, facemu i rivuluzioni, ditegghi in piani è punti bianchi nantu à l'ochji.
  7. Se vulete, pudete piglià una plastizzina bluissima è dazzle a fontana di spruzza da u troncu. L'articuli di legnu hè prestu. U nostru elefante andava in piscina.