Cità ​​di Urbina


Visità a baia di Urbina hè unu di i punti daveru in qualunque cruise di Galapagossa . Questu bay hè situatu in a parti occidentali di a più grande isula di l'arcipelagu - Isabela , à u pedi di u vulcanu attu Alcedu.

A baia di Urbina hè un monicu geologicu di a natura

Quandu si avvicinà a costa, vi vede u cuntrastu incridibili di una spiaggia bianca è a fureste di furmazione vulcanica vulcanica. A sta diferenza in u culore è a texturizazione hè duvuta per un prucessu geològicu unicu chì hà fattu assai recenti. In u 1954, u pianu di u mare in questa zona si sviluppò risuscitatu più di 4 metri. A marea hè stata rapida, chì assai animali ùn sò micca tempu di fà un'ecunia in prufundità: i restani di sceletoni di i tiburoni, i pesti è l'aiscupenu sò sempri stantati nantu à a spiaggia, usatu com'è una basa per u nidi d'upi. Scurienti da l'accionamentu di i cori di l'aia aghjunghje i turisti chì vulianu acquistà un souvenir di ricurdà, ma questa vincere ùn hè inutilità - i cori sò assai fràgliuli è, in esempii, anu rivoluzionatu in e so mani. A larghezza di u borgalu hè stesu à un kilomitri, a maiò parte di questu hè occupatu da scogliera scura. Quì è allora in a sabbia, ci hè signu cù a scrizzione "Stop". Allora l'amministrazione isulana aviseghja di una grande quantità di nidi in stu locu. À a spiaghja di a baia, ci hè qualcosa di fà: fotografichi pelicani, cormorani è cravate, natanu in acqua calda, cù i pezzi tropichi è i rai, pascenu. Allora andate in l'isula in un di dui viaghji, 1 o 3 km long.

Flora è fauna di a baia

A prossima di a baia Ci hè una pupulazione di 4 mila turrate, iguanas e cormoranti volontà. Un pocu nùmeru di leoni marini, pinguini, pelicani è altri rapprisintanti di a fauna lucali, durante un passatu curtu, i viramanu tutti. In i tempi antichi, i pirati atleti e turtle è sò stati purtati à i navi com'è alimentariu, i lochi di i turrate è i iguanas eranu un trattatu di i ghjacari impurtati da u cuntinente. Avà tutti l'animali sò tutte di a liggi è in modu di sicurità. I tortugghini giantini sbagliati è iguanas giardini brillanti sò i miriori più interessanti per i lens di càmera. In i rami u parechje razza d'occhi, ancu u pinu di Darwin. L'osservazioni di parechje spezii di stu paese permette chì u scientificu famusu pruducite a teoria di l'evoluzione. In u modu, pinzone salvà iguanas e tartarelle da i ticks, è quelli chì grassi sustenevi sottu u beccu di i picculi u totori di e parte di u corpu. Hè sorule chì u saggiu tuttu hè cuncipitu da a natura!

Vidite annantu à i pianti traccia cù frutti chì s'assumiganu à picculi appleschi arghjintinu è u gustu di l'exuding apple, ùn puderebbe pricate per toccu. Ùn hè bisognu à una formidable martinella - unu di l'arburi più perikuli in u pianeta. Cù u so zucchinu, l'indi moistened frecce, facennu crescente à l'inimitariu. Questa pianta, cum'è u cotto di Galapagos cù grossi fiori gialli, ùn hè micca endemichi, chì era impurtatu da l'isula da l'esternu.

Cumu ghjunghje?

Per arrivare à a baia di Urbina hè faciule sèttimu se prima vene à Isabela Island . Questu pò esse in barca da u portu di Port Iowa à l'isula di Santa Cruz . U viaghju dura assai ore. Ùn ci hè micca una infrastruttura turistica in a baia, parechji hotelu sò situati à l'estremità oppostu di l'isula, in u paesi di Puerto Villamil . In un passaghju in a periferia di a baia, assicuratevi di piglià acqua, cum'è a temperatura mantene un nivellu di 25-29 gradi. Per caminari, hè megliu micca di vede a ropa amarilla - ponu attista vespi.