Cù quantu pozzu esse pregnant dopu un avversu?

No tutti e donne dopu un abortu recente, pensanu à prevene l'iniziu di un incontru subsegni. Hè per quessa, spessu sottu à a vita sessuale, ùn sò micca utilizati contraceptivi. Parlamanu di questu nanzu in più di dettu, è aghjustemu termi chjaramente specifiche, quandu parechji ghjorni una donna pò esse pregnant dopu à un abortu, cumpresa a medicazione.

Dopu à quale tempu hè pussibule cuncrete dopu un abortu?

U ghjornu chì avete l'avversu era fattu, o avè un avversu (abortu spontaniu), in ginekulugia sò generalmente cunsideratu cum'è u primu ghjornu di u ciclu menstruali. Da questu pudemu cuncludi chì dopu à un avorru pudete esse cunsegenu quandu hè solu 2 simane!

Hè per quessa chì i medichi sustinendu assai l'utilizazione di contraceptivi o à tutti ritente da relazioni intimi. Per regula, durante 3-7 ghjorni da u mumentu di sta prucedura, una donna hà sguardu, chì ancu impedisce l'attru sessuale normale. Inoltre, i medichi ùn sò micca cunsigliatu per avè u sessu à tutte di 4 a 6 settimane dopu à l'avversu - questu hè quantu dura a durazione di u restaurazione.

Chì avete a essiri cunzidiratu quannu prupunìa l'embarrassi dopu l'avversu?

Dopu avè qualificatu quandu longu dopu à l'avversu, pudete esse pregnant, parlemu di quandu puderete planificà a prossima generazione. Dopu tuttu, ùn hè micca sempre a terminazione di a gravidenza faciule à a dumanda di una donna. Ricertamenti, i casi d'un fenomenu cum'è abortu spontaniu o aborto, in quantu à l' abortu per l'indicazioni medichi , sò più frequenti . Hè in situ so stati chì una donna prova è facianu tutti i tentattivi per esse pregnant da più tardi.

In fatti, questu ùn deve esse micca fatti. U fattu hè chì u sistema riputtivu duveranu tempu di ricuperà. Per questu pezzu perpende cumporta u minimu 4-6 mesi. Duranti stu piriu, i medichi sò ricurificatu per pruteggià, in vista di fattu chì dopu à l'avvenenza à questu tempu di cuncepimentu, ci hè una probabilidad alta di recurrence di a situazione è a principiu di l'affari.