Itching in the vagina

Purtatude è vermiglius in l'area vagina sò assai causati di e donne torna in ghjinogru. Chì ci hè a ragiunà di sti sensibuli di i piacè, ciò chì facenu, truvate in ellu stessu è cumu caccià un pruvuccu forti in a vagina? Avemu bisognu cù issi questi in u cursu di stu articulu.

Prigioni forti in a vagina: cause

Purtate in a vagina pò esse pruvucatu da i motivi siguenti:

  1. Prucessu inflammatori, chì pò esse pruvucatu da parechje infezione di trasmissione sessuale.
  2. Se ci sò e fistulas in u sistema urinariu è ripruduce, l'urina, l'excretion in cervicitis, l'endometritis provoca irritazioni, chì causanu prufette in a vagina.
  3. Reaczione allergiunale per i prudutti di ioggei è contracepti vaginali. Purtativi in ​​a vaġina dopu u sessu pò esse apparente da l'usu di cunfettu cù lubricazione spermicida - sò particularmente allergii. Sta retazioni pò ancu esse uttene à utilizà lubricanti.
  4. A prucidura è a sequenza di a vaġina pò esse quandu u fondu hormonal propie da a menopausii, a diabetis mellitus, e malatie di sangue o fallimentu di riney.
  5. Inoltre, a prucima pò esse cum'è una reazione à l'overheating o l'ipotermia, a droga o l'indimentu di calziu strette.
  6. Malati di a pelute pò pruvucà a diffusioni di pruce è nantu à l'area vagina.
  7. In certi donne cù u stress emotiu severu (irritazione, sustinimentu) hè una prucima di a pelle, sti sintomi pò andà à l'area vagina.

Trattamentu di prucia in a vagina

Cumu pò esse vistu, i causati di prufette in a vagina pò esse sfarenti, è per quessa u trattamentu sarà distintu. In certi casi, hè abbastanza per eliminà u furore irritante (principia à aduprà ropa cusosa di tessili naturali), mentre chì in altri, l'usu di i medicini hè necessariu. Perchè ùn hè micca sempri bisognu di stabilisce a causa di a pruvazione in a vagina, hè impussibile di rimette da ellu stessu. Per quessa, un appellu à un spécialiste hè una nicissità, ùn hè micca necessariu di pagallu. Se u terzu ghjornu, a pruva ùn passa, vai per u duttore. L'examiner determinarà a causa di a pruvazione in a vagina è dite chì u trattatu. Inoltre à i medicini, un duttore pò prescriviu cumpiimentu cun una dieta chì restrizzioni u cunsumu d'alimenti salati, grassani è picciotti, è ancu cumu bevi alcoolichi.

Comu a calmà a prucia in a vagina cù rimedii?

La medicina tradiziunale anche anch'elli l'usu di l'erbe in forma di supplitori aiutà à livà a prufette in a vagina. Di genere, i duttori recommand bandits sessile cù chamomile. Per u trattamentu di pruvucità vaginal, a ghjente stampate puru drentu cù decubilisali è l'usu di tampuni impregnated cù cumposti medicinali. I ricetti più populi sò:

  1. Una culloca di flesite di camomiglia hè chinu dighjà cù dui vetru di acqua fogera, fassi nantu à u bagnu di l'acqua è fogghjatu nantu à u focu bellu durante 3 minuti. U caldo hè filtatu da un filtru freti è friquè à 37 ° C. U calzottu resultanti hè utilizzatu ogni leite per siringe. U cursu di trattamentu hè di 1 simana.
  2. Inoltre per a siringa l'infusione di l'ortizzione di diuione o calendula fiori. Per preparà una infuzione di una colazione di qualche di l'erbe chì duvete bisognu di vìdiri un vetru d'acqua furiu. Hè impurtante chì ricordu chì per infuzione di siringa è decucuzioni sò solu usati caliu.
  3. Cù prucibezza insufribleezza, hè cunsigliatu quella suluzione di mantega di cacao è d'oliu d'avelli. 50 grammi è 5 grammi d'aquests olii, rispettivamente, sò caliati in una mugula d'esmalte o pignola d'argilla, purtata à foglia è fretu à 35-40 ° C. Questa cumpusizioni hè abbastanza aduprata da un sputinu di gaza è posa a so vagina, prurgata prima cù solu solu di sosa. U tampon hè sguassatu di a matina. Simultanjamentu cù l'utilizazione di sta strumentu, hè cunsigliu per piglià l'internu di l'infuzione cù una mistura di parti equitazioni di i pignotti di u lupu, a turnie, i sanatorii di San Giovanni, u foglie d'abaca, i chicori è u fioru calendula. 2 cullenade di questa mistura per un ½ litru di acqua fogera, insistenu è pigliate 3 volte à u ghjornu per trè quarti d'un vetru 30 minuti prima di manghjà.