Corn per Pregnant

Corn - un gustoso, salutariu è, in più, un pruduttu eccu. Parechje persone amate stu cereale per u so gustu dolce insolitu. Ùn sò una salute è e femine in partire. Intantu, in u piriuu di l'aspettazione di u zitellu, hè impurtante di vigilà dinò a vostra dieta, cum'è qualchì cunsumu cume pò dannà u futuru baby.

In questu articulu, vi diceremu chì hè pussibule di manghjà milla durante a gravidanza, è in quali casi pò esse benéficiente, è in quali casi hè dannuu.

Propizziunità utile di u corru in a gravidanza

Per i futuri mariani, e seguenti proprietà di u granu pò esse utile:

  1. Solu un cornu chjuchju di tene mediu durante u primu di gravidenza pò salvà a mamma futura da manifestazioni di toxicosis - gravità in u stomacu, è nuvulite è vomitu.
  2. Inoltre, stu cereale face nurmalizà u metabolismu.
  3. Incrementa a capacità di travagliu.
  4. Nurmalizà u sistema digestivu.
  5. Aumenta l'emuglobina.
  6. Eliminate infliasione.
  7. Purga u corpu, sguassa tossini è e toxine.
  8. Impedisce u vechju premature.
  9. Impedisce malati cardiaci, malatii CNS, è ancu di l'iniziu di e neoplasmi oncologici.
  10. Fur l 'assimilazzioni di l'altri prudutti.
  11. Doppu à l'altu cuntenutu di vitamina K, accelera u prucessu di cugnatu di u sangue.
  12. À a fini di gravidanza è in i primi ghjorni dopu à u partitu stimula a produzzione di u latte materna.

Tuttavia, ùn manghja micca ma u moltu cornu, è ancu altri pruduttu. U utilizazione esclusivu di ancu u nutiziu più utili pò causà danni à u corpu umanu.

Quandu ùn pudete micca manghjà corn?

In u periodu di l'expectativa di u zitellu in parechji casi, hè megliu abbandunà l'usu di corallo, in particulare, se a futura mamma observa:

Inoltre, ùn scurdate micca chì u granu suprime l'appetite, chì volenu chì in u gravidenza pò dannu giaddu nè fugliale. Un pesu di corpu suffissi ùn pò causà aborto, perchè in questa situazione hè megliu alimentà manghjà chì stimulanu l'appetite è u pisu, è u maice hè megliu liberatu da un dopu.

In quale forme hè megliu di manghjà corn durante a gravidanza?

U cornu latinu durante a gravidanza si pò manghja in forma furata. A diversità di parechje altri prudutti, sta legnu ùn perdenu micca propietate utili ancu durante u trattamentu termale. Intantu, in casi raru, u fogghiu di zoppa fugliale pò causà disturbazione è malattimentu in u stomacu, chì ùn hè micca assai indesevule per i femine in una position "interessante".

In questu casu, pudete puru aduprà stu pruduttu in forma di conserve. Malgradu u fattu chì in u dietu di una manghjà in l'alimenta ùn hè u più pruduttivu, u granu hè una sceta in questu casu. Stu cereale unicu è in questu forma ferma assai utile è gustoso. Inoltre, u granu in latte hè menu caluricu chì cicogna fresca o brùccula, chì pò esse impurtante per ei ancetrichi expectante chì anu prupone affruntà di u pesu di pisci eccessiva.

L'unicu tipu di corruzzione di corallo, chì ùn hè assicurà micca adattatu à e doncela expectante, hè un granu asciutu, o criscenu. Stu pezzu tappetu à u pruibitu per u so altu cuntenutu di carcinogens, per quessa deve esse abbannunatu per u pezzu tutale di u zitellu è allargatu.