Inflammazione di u pettu

Cume spessu, ghjovani mamma, chì primu amicheggiassi u so ziteddu, facenu un problema cum'è infjammazione di i canali di a glandula di u mammiferu o, altri palori, mastite. In questu casu avemu parlatu di a mastite lactation. Ma sta maleta pò esse micca solu in e donne durante a piccula, ma ancu in traumatizà u pettu, impone cuerenti stranieri, furuncles, carbuncles in questu, quandu u prucessu inflamatoriu inserisci in i capi più profonda di u tessulu di u mussu (mastite non lactating).

Mastite hè distinchutu da l'altri malati inflammatorii di a pelle di u mussu è u so tessuti sottucutati (abscess, carbuncle, flelegraniu, furuncu, erisipelas), chì altrimenti chjamatu paramastite.

Sintomi di inflamazioni di u pettu

Mastite hè generalmente cuminciare cù un stage seroso, chì hè carattarizatu da a presenza di severità è di dolore in a glàndula mamaria, frebba, chills, suttura prufone. À u listessu tempu u pettu aumenta, a pelle nantu à e so blushes è si torna addulurata à u toccu. U ammontu di latti espressi hè ridutta.

Se ùn ci hè micca trattamentu in questu staghjunu o ùn hè micca fattu bè, perchè a cundizione s'agrende. Rundimentu di a pelle nantu à a parte infundata di l'addenda di a glutena, sta spaziu hè chjaramente palpable.

A maiò mastite passa in u stadiu faciliatu, in quali i noduli limfatichi sò imbulighjate in u prucessu di inflammazione, a glutiana stessu hè ancu più grande è a pelle nantu à stà cianuzione.

In u stadiu gangrenu, ci sò e lezioni necroticu è blisters cun cuntenutu sante u sangue. Edema diffonde à i tissuti vicini.

Dopu à 3-4 ghjorni deviene mastitis d'abscessing, chì hè carattarizata da un elevatu di temperatura più elevata. U situ infiltratu di a glumula torna rapidamenti addulurati, in u so centru, ci hè un amulandante, chì significheghja l'iniziu di l'abscissu.

Cû mastite, micca assuciatu à a tacquante, i sintomi ùn sò micca pronti. À u principiu di a malatia, tutte e sensibulite dolorosa sò assuciati cù u focu primariu di l'infezzione (furmagliu, carbuncle, zona feritosa di a pelle). Ci hè una inflamazioni di u tessili di u mutu.

Cumu trattà a inflamazioni di u pene?

Per trattà a mastite, avarà avvicinatu assai in seriu è micca impegnà in l'urimulugia.

U trattamentu cunzultativu di a inflamazioni di u pettue suggestionu l'usu di droga antiinflamatori è a creazione di glande di restu. Una donna, com'è regula, hè cunsigliata per u restu di u lettu cù un saccu di posizione elevata aduprata per appuntamenti immobilizzate o un brutta chì sustene a glutine.

Sì u pettu hè inflamatu, da a retazione di a tacchìa rinforza a quantità di fluidu cunsumatu, aprite Synestrol, laxative salone, Diethylstilbestrol, camphor.

À e fasi iniziali di a malatia, hè cunsigliu per applià a freti à u mussu trà i sughjetti, è ancu u scherzu completu di u mussu (più frequenti d'applicà o espresa di u latte cun una pompa ).

In i tempi più tardi, l'utilizazione di a terapia d'antibiotici, pucètini novi novianu.

In casu di suppulazioni, l'abscess hè apertu è l'alimentazione di a glàndula in quantu hè stata eventuale. Dopu à l'operazione, a accusazione di antibiotici cuntinua, a cavità di l'abscess hè lavata cù chlorhexidine, dioxidine o furicillin cù un cambià di cambietu di dressings.

Per prevenzioni di a inflamazioni di u pene, hè necessariu: