Hè pussibule à battizà un zitellu durante a menstruazione?

U baptismu per u zitellu, i so genitori è l'alla godparenti hè un avvenimentu significativu in a vita. U zitellu, cusì, diventenu u percorsu di Diu, è u padru assume a respunsabilità per a so furmazione educazione. Dunque hè abbastanza lògicu chì i parenti è i padrasti vulianu u rituu di u battèsimu per passà tutte e reguli è i canoni di a chjesa. Ma situazioni impreviu pò esse evitata, per esempiu, a padrina poti cuminci à cumprenda ogni un attesa, quantu à fà in questi casi, pruvemu a scopra.

Hè pussibule à battizà un zitellu cù un messu?

I discepuli è discussioni nantu à questa materia ùn ponu micca cuntaljati, è oghje tutti i mo liberi di fà ciò ch'elli vulianu. In ogni casu, siddu pudete di furnisce di l'infurmazioni ricivuti da diverse fonti, ci sò parechje scelte.

  1. Allora, spessu cù a quistione di se esse possibbili, è cumu per battiserà un ziteddu, se a crosta si sviluppau impresa, i genitori tornanu à clérige. Ciò chì ùn vole micca sempre risponde senza ambiguu. Alcune sacerdote pruibite categurichi di e menstruazione per entra à a chjesa, è ancu più più participà à u sacramentu. L'altri curanu cù patronu è suggerenu chì a padrina ùn hè stallatu à pocu à pocu, mentri una altra persona pigliarà u zitellu da a fonte. Ci sò ancu e risposte indeterminamenti risposti à a quistione di se si pudia battizà un zitellu durante a menstruazione. Ma in ogni casu, hè bisognu di piglià interessu à l'opinione di u prete annantu à questu.
  2. Per separà, vogliu perchè per què ùn si pò micca battezi micca un zitillù piccatu durante u periodu. Questa hè una tradizioni antica. Hè crescata prima chì una donna cù menstruazione presunta "brutta" è ùn deve micca entre in u tèmpiu di Diu è toccu u santu. A question hè certamente polemica, è quì a diffarenza di tali cuncetti comu "fede" è "religione" hè chjaramente traccia.

Perchè in i ghjorni di purificazione naturali di u corpu femminili, ancu visitate a chjesa hè cunsideratu un piccatu, chì tutti ùn entende. Dopu tuttu, a menstruazione pò esse cunsideratu com'è u stadiu preparatori per a cuncepimentu è u nascita di un zitellu, è nunda di male è peccatu in questu. Inoltre, sì una donna torna à Ddiu cun pensa pura. Questu hè questu da u fattu chì, prima di u sessu più bellu, ùn hà micca vistutu calzature, è a sangue menstruali chjudiate in a chjesa. In questu casu, i prudutti imprese moderni di ieddi persunali anu resolviu questu problema.

In ssu curtu, una risposta in unequivocale per a quistione di battizarà un ziteddu da u primu à l'ultimu ghjornu di u mesi per l'oghje ùn hè micca. Ma per ùn viole micca tradiziunali indusitjane, a data di u battisu hè megliu accunsentutu cù a padrina per anticipazione. È se a menstruazione hà cuminciatu di colpu, allura hè bisognu di dumandà cunsiglii da u prete.