Cream di gula

Custard dispostu nantu à i anziani pò esse usatu per aduttisce Napoleone , omplimenti eclairs, è ancu una crema pè u pastellu "Grafskie ruins" o qualsiasi altri. U so gustu delicatu è a stunningly silky texture trasfurmarà ogni castagna è falla solu rresistibile.

I seguenti ricetti di crema a crema nantu à a corona vi l'aiutà à cuntà à u migliore di una ricuperazione di ricette pè dolce, dopu avè ricivutu un risultatu favuritu.

Custard a vitellus - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Indubbiamenti, u gustu più deliciosu è insanely bellu nantu à u culore saranu da a vitale di l'ova di casa. Ma s'ellu ci hè micca alcuni, puderete aduprà a fabbricativa di a magazzina.

In inizialu, hè necessariu di fogghi u latti è permettenu di friquè à una temperatura di 50-55 gradi, è, mentre ch'ellu fretta, si separà a quantità necessaria di corpulentii da i prute. Imbulighjate a farina tamanta cù u zucchulu granulatu, mettite è scumpete à e raghjoni. Rinvule i cumpunenti cù una furchetta appaghina prima di uttene una massa grossa.

Ora cuminciamu à vultà in un pochidu u latti friquitu, sdrughju intìgginu l'ingredienti, uttene à ottena dissoluzzioni cumpletta di tutti i cristalli di zuccherinu è ottene un uniformu in texture è culore di a basa di u liquidu per u custard. Emu pour la massa ricevenu in una padedda, in quali ci era latte, è poveru nantu à u focu. Càlculate u cuntenutu à foglie è fretje, continuamente è intensivu mentre chì u muvianu cù una cullette per evitarà a furmazione di lumps.

Quandu a densità necessaria di a crema hè ghjunta, aghju pututu un pezzu di mantra in a so è sia di distribuitu equitatu. Custardu nantu à i anziani pò esse preparatu senza oliu, perch'ellu reducisce u so valore caluricu, ma cun quellu chì hè sempri più licurosu, lisu è sedoso. Inoltre, senza oliu, a texture of the cream after cooling serarà più di liquid, chì si ponu esse riaccumpagnatu da aghjunghje pocu più farina durante a coccia.

Custardu di 12 ancini - ricetta senza farina

Ingredients:

Preparazione

Per preparà a crema senza farina, fate u latte cun u zuccheru di sabbia è u zuccherinu di velluru in rimbarsu, poi poverà in un chjappu finitu a gingivali mista, intensivamenti è cuntinuamenti mentre chì prumesse a basa di a crema. Ci vugliemu a foglia massima, senza firmà messu senza prutezzione è sguassate da u focu. Dopu avè rinfriscatu, aghjugnà in mantra crema cremosa è batte tuttu sottu cun un mezcladoru.