I paisani

U batchju sia fattu in a nascita è, in crescente, a ghjente ùn ricùardi micca, cum'è ovenu. Ma un ghjornu avemu un zitellu o un invitu à diventà un receptore. In questi casi, i sapè di perchè i godparenti sò necessità è cumu si sò scelti pò esse assai utile.

A tradizione per appuntamentà i divinità torna à u passatu. Tempi impurtanti è alta mortalità di a pupulazione, custrittu di circà e persone chì puderanu assume a responsabilità à u zitellu in casu d'un eventu disastru. U rolu principali di u padrunu era di guidà a vita di u futuru putenziu - ellu adupratu à i sacramenti, hà insignatu a pietà è a fede.

Per parechji, oghji u rolu di u padrunu hè ridduzzatu solu à a prisenza à u battèsimu, assai poveri pò aiutà à educà u so figuerine. Un veru padrunu pò esse divintà un amicu Ortodosimu di u zitellu, una persona chì hè fiducia di un adulescente chì dà cunsigliu è ponu esse dumandà aiutu - quì hè chì sò i padrinos.

I tenuti per i padrasti:

  1. I Perceptori sò attribuiti à persone prudenti da l'età di magguranza à a età vechja. In ogni casu, ci hè un usu di l'omicidia chì ùn sò più ghjovani in età chì i parenti di sangue. Sta circustanza hè spiegata da u fattu chì quandu i parenti di u sangue ùn anu micca osservatu i funzioni parenti, passanu à i spirituitari spirituali di u zitellu.
  2. Solu a persona hà battezu di a fede Ortodoxa deve esse un padrino chì vole assume a respunsabilità è a responsabilità per questa criatura.
  3. Un infante ùn pò micca avè un diu è un maritu è ​​a moglia è e persone chì si spuntanu. Hè cunsideratu un gran peccatu si sti pirsuni si sò maritatu o avutu affari stramariali.
  4. Hè permessu di avè un apoderadore, ma hè chì dettu ch'ellu si cun u babbu di un sessu.
  5. I padeli hanu bisognu di sapè chì ùn avè micca cunsigliate una e a stessa persona à diventà un padrino di parechje figlioli, cum'è i bessimi, perchè a cerimonia di pattu hè a vendetta di u zitellu, è cun dui zitelli hè difficiule da fà.
  6. I parechji sò pruibbuti à l'anziani di i so figlioli.
  7. Ùn hè permessu di u battèsimu à un zitellu à e donne durante a menstratura.
  8. Hè difesa à u padellu chì hè un padrino.
  9. Ùn designate l'omini comu persone è immurali.

In selezione i godparenti, hè megliu di sceglie e persone cun quellu chì avete boni amici, chì e so visitatori sò dumandati in a vostra casa, è ancu impurtante, è se puderà dopu à pudè aiutà in l'educazione cristiana di e fugliale è in circunità di a vita.

Duties of Godparents:

  1. Insigna the basics di a fede cristiana di u figghiu.
  2. In un esemplariu persunale, insegenu a virtù umana di u zitellu: misericòrdia, amori, amori, etc., per crià un bon cristianu in u zitellu. I godparenti anu una grande rispunsabilità, quellu dipende di elli, chì tipu di una persona diventerà un zappunore.
  3. U Patreghju deve pricà per a so sala, è pridicheghja a preghiera quandu crede un pocu.
  4. Durante a ceremonia di u Sacramentu, u padrunu (di un sessu cù un zitellu) possu u zitellu è utters nantu à u so nomu, u Crede, votu di rinunzimentu da u diàvulu è unione cù Cristu, perchè u primu ciò chì i padrasti sò sapiri sò i preghji principali: "A Virgine di Virgo", "U Simbulu" a fede, "Diu chì Diu si sorgi ...", "O nostru Babbu", leghjite pericamenti Psalter, l'Evangelu. Inoltre, i ricivienti hanu bisognu di una cruci è da pudè per fà una cruz nantu à sè stessu.

Molti ùn sanu micca chì i godparenti sò ancu regali. Una bona presentazione serà quarchi annantu à u sughjettu di u sacramentu di u battèsimu, una certa cumposta tematica o una stampa stampata à u grandu di a stampa. Hè abituatu di furnisce una robba ampezzo: bufali, chaw, sweaters.

Avvicinà cù a respunsabilità à a selezzione di l'omini, perchè ellu puderà e persone chì pò influenzallu a vita futura di i vostri ferri. Dopu tuttu, u zitellu spessu spone à u padrunu ciò chì i so parenti di sangue ùn sanu micca.