Amore passatu

"L'idea chì tuttu u terzu ùn hè micca eterna, infinitumente cruel è endintramente cunfortu"

Maria-Ebner Eschenbach

Prima di pensà à l'amori si passanu, ricordate chì nunda in u mondu scumparu, solu hè transformatu. È l'amuri ùn passesanu senza traccia. A volta volte l'amici, quarchi - in l'odi, è certi volte, in memòria o l'abitudine. Forse hè u tempu di sparà un filu di relazione per andà più à vena, ma cumu si capisci chì sta volta hè venutu? Cumu sapemu chì l'amore passò, è veramente, se passa, se veru. Vi parlamemu di questu oggi.

Cumu capisce chì l'amore ha passatu?

Ùn ci hè una risposta in una manera inequivavule per quistione: perchè chì l'amori passanu. Chistu pò esse causatu da fatturiu straneri (distanza, prublemi di materiale crunùficu, chismes, etc.), cumu i vostri cambiamenti internu. U primu amuri, com'è regula, ùn passa micca rapidamente, precisamente perchè ùn hà pocu per fà cù fatturi externu, ma intornu a mantemu stu sensu longu è veru, perchè hè cunnessu cù novi chì sò nuvelli novi, ma di sti ziteddi cumuli.

Cusì, cumu capiscenu s'ellu u so amori hà passatu:

Dopu à quale tempu passà amà?

Quandu u passatu d'amor passa, di sicuru, nantu à a forza uriginale di i sensi. In ogni casu, e notori crises (3, 7 è più anni) ùn sò micca in tutti i làcule. Hè più un tempu di riimpiimentu è transizione à una nova etapa di relazioni. Ma certi voti si succòrne chì ghjè in questu tempu da a prufundità di l'ànima emanu devastanti è à u listessu tempu u sensu oppressivu chì ùn avessi micca chjamatu sta persona. Ciò chì hè successu?

Amuri hà passatu, chì fà?

Cume spessu, sintìannusi a morte di l'amore, aghjustemu à i sentimenti chì ci permettenu à restitu l'illusione di amore - ricordi. Scroll past, evucuze sentenzi caldi è teme in noi stessu. U teme di micca esse ripetuta. Tuttavia, vale a pena cunsiderà: vi cuntintate di a repetizione in u passatu? Tuttu ciò chì t'arricuru è u passatu, u presente hè u fattu chì l'amore hà passatu. È sì sempre bisognu di vive (!) In u rigalu presente. Ùn ti lasciarete micca burlatu. Viaghjà cun un omu chì ùn avete micca amatu sacrificatu, avete solu umiliavvi è fate un dissinnatu. Avanzate, aligate, fallinu in amore, amore è amatu ...