Cumu possu piglià u mo ex-maritu fora di l'appartamentu?

Amore hè passatu, u divorziu hè furmalizatu, u patrimoniu hè divisu, per a felicità completa, resta quistioni per scrivite l'appartamentu u maritu di u maritu. Ma cumu pò esse fattu è pò esse l'anzianu cumunu rinviatu senza ellu? Tuttu u rispettu di a situazione specifica, alcuni di quale avemu da cunsiderà.

Cumu scrivite un ex-maritu di un apparatu privatizatu?

1. Dopu u prucessu di divorziu, u cônziu perdiamenti u dirittu di utilizà l'appartamentu (l'articulu 31 di u Code of Housing), se l'espace vivente era originariu di u vostru propiu, questu, hà cumpratu un appartamentu prima di u matrimoniu. Cusì, avete u drittu à cuncede un ex-maritu da l'appartamentu quandu vulete, ancu senza u so permessu. Per fà questu, avete bisognu à ghjustizia cù una demanda cun l'evuluzione di l'anzone (a parte 4 di l'articulu 31 di a LC RF). Dopu à a decisione positiva di u tribunale è in i so fundamenti, l'ex-maritu di l'appartamentu pò esse liberatu.

2. Cumu evicchiate u maritu di l'appartamentu, se a casa hè stata donata per un di i parenti da quale hà vintu cuddà cù u vostru maritu? Eccu l'appartamentu era a pruprietà di u vostru parente, è à l'ora di a donazione era digià maritatu per qualcuno tempu è hà vivi in ​​questu appartamenti cù u vostru maritu. In questa situazione, avete ancu u dirittu di scrivite à l'anzianu cumunitore, postu chì l'intriga propria accadò (l'articulu 292 di u Codicu civile di a Federazione Russa), è micca à a famiglia. Stu fattu pò diventà a basa per annunziendu u dirittu di usà l'appartamentu da u vostru ex-maritu. A basa di a so altazione da l'appartamentu serà ancu a decisione di a corte giustizia.

3. Se u spaziu vivu fù acquistatu (privatizatu) per voi, quandu era stati casati, ùn hè micca pussibule scrivendarete l'ex coniugau di un appartamentu, solu un cambiamentu hè pussibile. Ùn importa micca chì u spaziu vivu era privatizatu à qualcunu di voi, o u sposu in u tempu di a privatizazione rifiutò a so parte di u vostru favore o in favore di un altru membru di a famiglia, conserva u dirittu di residenza.

Cumu possu piglià u mo ex-maritu fora di un appartamentu privatizatu?

Pigliate a situazione quandu l'appartamentu ùn hè micca privatizatu, è l'anzianu ùn hà micca residu in ellu è ùn ùn hà micca di pudè abbandunà, ricusendu di pagà l'utility bills. Cumu spende à u so maritu fora di l'appartamentu in stu casu? Ùn avete micca u dirittu di scrivintassi, perchè l'assicua temporale di un membru di a famiglia ùn hè micca a basa per perde u dirittu à un appartamentu (Articulu 71 di u RF LC). Una sfurtuna di sta situazione pò esse un appellu à u cumuni cun una dumanda di scambià un appartamentu privatizatu. Se per qualsiasi raggiuni, u scambiu ùn sarà micca pussibule, pudete applicà à a tribunale, esigenti chì l'anzone ùn anu priva di u drittu di utilizà l'appartamentu. A basa di l'annullamentu di i so dritti di u spaziu vivu pò esse u rifiutu di pagà per i servizii comunali è di residenza voluntaria in un territoriu solu. Dopu qualchì decisione tribunale pusitiva, serà pussibule di scaricà l'anziani cuniatura da l'appartamentu.

Inoltre, sè sempre per pagà per l'utilità per un ex-maritu mentre era statu registratu cun voi, pudete avè u dirittu di ricumpensà per i soldi chì hà spesu. Hè ancu possibbili di circà una compensazione in tribunale.

Se l'ex-maritu ùn hà micca u so propiu alloghju è ùn hà micca l'oppurtunità di campà in un altru locu o l'acquistione di un altru pensione di l'estate, è di a so situazione finanziaria o altre circustanza ùn li micca permettenu furnisce l'altri pensioni, a corte pò obligerà l'ex-mòglia per cuncede a pussibilità di usà l'appartamentu durante un certu periodu di tempu. Dopu à a venite da quale l'anzianu cumu perde u drittu à utilizà l'appartamentu, salvu altri disposti in l'accordu trà ellu è u patrone di l'abitazione. Inoltre, u drittu à utilizà pò esse revucata e prima di u termine, chjamatu a corte, finisci. Questa succede si i circonveni di l'ex-maritu anu impeditu di rimpiazzà à un altru pensione, o se u patronu perde u so dirittu di pruprietà stu appartamentu.