Cumu piacevule à a so mamma?

Qualchidella famiglia ghjovana face diverse prublemi. Quessi sò dispunibuli nantu à i prublemi di u ghjornu, nantu à a criazione di i zitelli è, sicuru, disputa cù i genitori. E ragghi, truvannu l'estatus di una donna casera, dicenu chì a so mamma hà avutu, ma cumu si mette in u so locu ùn a capiscenu, è spessu si lamentanu di prublemi in a relazione cù a so mamma.

I matri di i picciotti sò assai difficili per tollerà l'altra donna in a vita di u so zitellu. Certi sò i ghjilosi, alcuni ùn ponu micca avè bisognu à evaluà u diploma di i so curati in un figliu cun adultu. Di sicuru, ci sò virsioni indipendente chì anu cuncepitu cù a so vita, perch'elli si sò trasfirmati à a famiglia di u so figliolu.

Cumu pudè salvà a vostra famiglia da a influenza d'altru?

Prima, per esse di mudificà in u locu di a so mamma, i psiculogisti sustiniennu chì e donne anu da capisce chì tipu di rilazioni chì avete cù a vostra soglie - questa hè, prima di tuttu, a mamma di u to esse amatu. Per quessa, ùn hè micca necessariu di cunducta ostilità aperta, hè necessariu di ricaricà l'astuzia. Pudete ancu pinsà à cumu fà a so matri in a so fiducia in u locu di u so figliolu, per ùn avè divintà u so nemicu. Questu hè ancu una opcione efficace.

Prima di tuttu, pruvate à chjama a vostra soggetta per una conversazione franca nantu à a sera "un vetru di tè". Pruvà spedizione puliticali chì a so preoccuperia per u so figliolu ùn hè micca ghjustificatu, ùn avete amatu micca nimu da ella, è sò disposti à cura di ellu è ghjornu. Avete fattu in nome di un u punente , cusì pruvate à chjamarà a vostra soggetta in l'alleati, ùn ci seranu micca questi dumandate nantu à cumu fà u so sughjettu in u vostru locu. Di sicuru, vale a pena di inizià una conversazione si a vostra casa hè veramente limpia è urdinata, è u vostru maritu hè sempre gustoso.

Sì i conversazioni educati ùn anu micca a forza, dichjarà l'ostilità, ma in forma di una guerra fridda. Ùn rimpruverete a vostra sogni in a presenza di u so maritu è ​​cumportanu cun ella pulitamente educamente. Ma à u listessu tempu pruvate à fà per avè avutu da voi o cumunicà cum'è u minimu.

Per esempiu, avarà interessatu in a so salute, sali chì l'aspettu com'è oghje ùn importa micca. Sì a vostra soggetta voli affruntà à stà cun voi, pudete principià reparazione minima in u bagnu o in a cucina, chì ùn duverà micca u tempu di fine per arrivà. Preguite à i parenti cun quistione inghjustificate per a so mamma: "Ùn hè questu u Mikhail Kuzmich, di quale chì tù, Mamma, annunziatu pocu. Bonu, quellu chì hè stupidu? ". Pirmettisce à i zitelli per ghjucà i più ghjugati, un pocu più longu, o inventa a classe tutta per visità.