Apoplexia di l'ovariu

L'Apoplexia hè una cundizione patologicu chì cunsiste à splurà l'ovari è hè accumpagnata da un prufunniu massivu. A maiò parte di e donne ùn anu micca idea chì l'apupulosa di l'ovari (right) è l'ovariu hè finu à quelli chì venenu din patologia.

Perchè a apoplexia si prisenta?

L'Apoplexia di l'ovari, chì hà parechji consecondi, a più parte di spessu si sviluppeghja com'è u risultatu di a prisenza di i cisti, i prucessi infjammati direttamente in i ovari. In u risultatu di l'ultimi, u sistema vascular hè interrupitu, chì à u so purtatoghju ponu a più ghjustu di u mute ovaru. Hè per quessa chì a prubbabbilità di l'apoplexia aumenta. In casu, in a maiò parte di i casi, stu tipu d'educazione hè in u corpu di una donna per anni è si trova in l'esame.

Chì sò i cunsiquenzi di l'apoplexia?

I più periculosi di i consecuenzii di l'apupulosa di l'ovariu era:

In casu di untimely rendering of help, un sviluppu fatali hè pussibule, per via di u sviluppu di l'heure.

Cù una rupture of the quist can not be delayed in ogni casu. U primu signu di sta patologia hè a inflamazioni di u peritoneu - peritonitis. A patologia simili hè osservata quandu u sangramentu si trova. In questa situazione, una donna hè bisognu di pulitica urgente.

Cù l'apupulosa di l'ovariu giustu, sò stati cunsidereni cunsiquenzi cum'è in u casu di l'ovari ochja, in ogni modu, a sepsis hè u più cumuni trà elli. Sta situazione hè osservata quandu u fluidu da u quistu d'uvaru entra in u sangue, è si sparghje in tuttu u corpu.

Cumu hè trattatu a apopLEXia?

In a maiò parte di i casi, una operazione hè esposta per trattà l'apoplexia ovariana, dopu chì ei effetti avversi sò practicamente eliminati. In u risultatu di tali prucessu kirurgiicu, a rimesse sana di l'ovariu afflittu hè realizatu. Una attenzioni particulari hè pagatu per sullivazione.

In quessi casi chì u trattamentu finisci cù a rimuzione di l'urganu effettuatu, a probabilità di a gravidenza rivolta, chì fa riferimentu à i consecuenzii negattivi di l'apupulosa ovariana. Quandu a patologia soffrenia solu un ovariu, a donna hà sempri l'uccasione di diventà a mamma.

Cusì, per un sviluppu favurevule di a malatia, una donna hè sottuponuta per un esse prufilactiu cada sei mesi, chì deverà necessàvule l'ultrasound di l'organi pélvis. In casu di a deteczione di a patologija, hè necessariu, quantunque pussibule, per circà aiutà medica di un medico.