Perchè ùn andate in a chiesa durante a menstruazione?

I ghjente a ghjente andà à a chjesa, quandu anu bisognu di sustegnu di a so fede in Diu, volenu pricà per i so proprii è a salute di i so parenti, di rializaranu u rituali di u battèsimu, à maritari, dumandate l'cunsiglii è hè più vicinu à l'omnipotente. A religione Ortodoxa, a versione di l'Islam, ùn impone restriti strette à e donne à visità a chiesa di u Signore, ma ricumpoglia ancu à fighjà à visità a chiesa durante a menstruazione. Per quessa, a pianificazione di i ritu ortudoxa da i cristiani avissiru duverà accede à i ghjorni di u ciculu di e donne.

Hè pussibule è perchè ùn pudete micca andà à a chiesa durante a menstruazione? - i risposte à queste dumandesi in l'urighjini è i tradizioni di a fede Ortodoxa è sò assuciati cù l'impurità fisica di a donna durante u periodu.

Perchè ùn puderà micca una donna per andà à a chjesa, quandu hà a menstruazione?

U vechju testamentu pruteghja l'assistenza di l'esiliu in i seguenti cases: a lèpara, u scollo purulente, i zitelli, u tempu per a maternità (40 ghjorni di dà nascita un picciottu è 80 ghjorni se ella dà nascita à una zitella, Lev 12), hemorrhoide femminile (mensu è patologicu), toccu un corpu decomposing corpse). Questu hè dovutu à u fattu chì e sti manifestazioni sò indirettamente ligati à u piccatu, ma ùn anu micca piccatu in elli.

Ma, siccomu a purità di i crudeli hè impurtante per a religione, i liste di pruibbizzioni in a redazzione di u Novu Testamentu sò stati riveduti è esci da solu 2 restrizioni per visità u tempiu:

I ragiuni per cunzidira perchè in questa perdurà una donna pò esse "impuru" hè una cosa.

Prima, a ragiuni hè puramente ienicu. Dopu tuttu, u fenomenu assai di e secrezii hè assuciatu cù fugas di u sangue da a partenza genitali. Allora era sempre, è in i tempi di a mancanza di stigghi affidanti affirmate da friddà. Un tempariu ùn pò micca esse un locu di sangu. Sì adirate à questa spiegazione, oghje, usendu tamponati o gaskette, pudete impedisce a occidenza di un incidente, è visitate a chjesa.

In siconda, a ragione di "impiccatura" hè spiegatu da u fattu chì queste rilazione di una donna sò assuciati cù u rejetu di l'endometriu per u cunsigliu (chì indirettu implica u principiu di u peccatu originale di u zitellu nascutu), o purificazione in cunnessione cù a morte di l'ovu è a so liberazione cù u sangue.

Hè pussibule à andà à a chjesa cù menstruazione?

Secondu à l'opinione di l'abatanti di una chjesa particulare nantu à a causa di a banna, una decisione hè fatta in a question "Puderaghju à u tèmpiu durante u periodu?". Ci hè quelli clérige chì ùn vedanu micca nunda di male in visità una donna duranti i ghjorni crìati di una iglesia, è ci sò quelli chì sò categurichi contra stu fenomenu.

In fattu, appare in u piriudu di u postpartu o scaricamentu mensuale, a donna ùn fate micca fà piccatu. Dopu tuttu, per Diu, prima di tuttu, a purità interna di l'omu, i so pensamentu è l'azzioni, hè impurtante. Puderete, duverà rispettu ind'e rispettu di i reguli di u tempiu è a so vita. Dunque, questa restrizzioni sò deve esse tollerata solu in casi di necessità estremita, perchè l'accussioni esse micca in u futuru l'occasione per i sentimenti di a culpolla di a donna.

Puderaghju à a chjesa durante u periodu?

A ora, quasi tutti i sacrificadori andonu à a decisione di questu mumentu per andà à a chjesa è preziare à una donna cù estrazzioni di sangu, ma vogliu à refrainà à participà à rituali riliggiusi (confession, communion, chrismation, baptism, etc.) è toccu à i santu.