Tempu di Basal prima di u mesi

A quantità di a temperatura basal hè un prucedimentu simplice simplice, ma pò esse usatu per determinar u statu di un grande numaru di processi in u corpu umanu. D 'interessu particulari hè u metu di mette a temperatura basal à determinà u statu di u corpu femminile: l'ovulazione è a gravidanza. Se una donna hè pianificazione di una gravidanza, seguità a crescita di a temperatura basal hè una manipulazione necessaria di ogni ghjornu. In u nostru articulu, avemu da pruvà di scritte in detail ciò chì si dice nantu à certi valori di basura di a temperatura di prima di i meniali.

Chì ci hè a temperatura basalità prima di a menstruazione?

Prima di scrivite nantu à i valori pussibbili di a temperatura basal, deve dì da u metu di mette temperature basal. Questa prucedura si svolga in a matina, senza esce da u lettu cù l'aiutu di un termometru ordinariu. A temperatura basta nurmale prima di u mesi, in casu ùn ci hè nè l'ovulazione è in l'absenza di u gravidenza, hè 36.9 ° C. Stu valore pò diri chì l'ovulazione ùn hè più longa, o circa u ciclu menstruali anovulatoriu .

Un aumentu di a temperatura basal prima di u messu à 37-37.2 ° C, assai probabili, indica chì hà ghjunghjenu u ghjattu - in questu casu, ùn pudere micca aspittà un mesi.

A temperatura di basalate ligeramente crescita prima di u mensuale - 37.5 ° C indica a presenza di inflamazioni in l'organi pélvisi, è questu averebbe u mutivu di cuntattate à u ginecologu.

A temperatura di basal alta di prima di a menstruazione pò esse a cunsiguenza di un livellu insuficu di estrogenu, chì pò esse a causa di a infertilità. Stu simpaticu vole ancu cunsultà cun ginecologu è endocrinologu. In certi nisa, l'aumentu di a temperatura basala prima di a menstruazione pò esse dovutu à a influenza di progesteronu nantu à u centru di a termoregulazione. Duranti a cima di basal hè 37 ° C.

A riduzione di a temperatura basal sottu 36.9 ° C prima di u messu hè ancu un signalu d'alessione, in quale pudete vede a causa di non-occurrence di gravidenza. Allora, a temperatura minimu pò esse à una inflamazioni di una murta interna di un utru ( endometritis ), da quandu in i primi ghjorni di una mensese risate di 37 ° С.

Semu devi esse nutatu chì hè pussibule seguita di a dinamica di a temperatura basalità in u vostru corpu durante u ciclu menstruali solu se duverete medizzioni ogni ghjornu cù almenu trè ciculi menstruali.

Tempu di Basal prima di u mesi

Se analizà u chartu di temperatura basal nurmale prima di u mesi, pudete vede chì uni pochi ghjorni nanzu à u mesi (2-3 ghjorni) a temperatura hè minimu (36.7 °), durante a fase luteali (14-20 ghjorni), hè una tendenza à a so criscenza è righjunghji u massimu in u tempu di l'ovulazione (37.0-37.2 ° C).

Se ci hè un gravidenza, da stu indicatore di a temperatura basal sarà prima di a menstruazione. In casu chì una donna hà spotting, è un basal a temperatura persisteghja alta, pudemu pudemu parlà micca di a minaccia di a fine di u gravidenza. Sì cuncepimentu ùn hè micca occultatu, a tempesta basal serà 36.9 ° C prima menzu mensu.

Cusì, dopu studià a viabilitude di studià a temperatura basal durante u ciclu menstruali, pò esse dichjaratu chì u mètudu simplici simplice permette à e femine suspettà a infertilità, cicculose menstruali anovulatorii è a malatia intellettuale inflamatoriu. Se una donna hè pianificazione di una gravidanza, a basa di a cimiteri di a temperatura basal per trè ciculi menstruali aiutà à u diagnosticu.