Cumu esse fiducimentu?

A qualità, cum'è a fiducia in l'autore, ùn hè micca datu à e donne da u nascita, deve esse educatu è "cultivate" in elli contra i difetti di a vita. Per fà cunfidenza, avete bisognu di amparassi, hè struitu è ​​ottene assai per ellu stessu, puderà applicà a mente natura è l'ingenuità.

E donne sò cunsiderati cum'è rappresentanti di u sessu di dèbilu, ma questu ùn significa micca chì sò tutti insecure è indefiuti. L'instinutu naturali naturali - per pruteggiri u sexu debbule - spessu compete cun vulete cumpitenni una natura forti è imperiosa, perchè l'omi ùn sò intristituini attraversu da e donni sicretti. Naturi sicundienti sò spessu ci induce l'envidia di i famiggetti più fugliali. Parechje persone anu vulsutu cun un sonu fieru nantu à a so fàccia in quasi ogni situazione, ma ùn sapianu cumu più di cunfidenza, ma per questu quì hè necessariu - un forte desidernu, abbastanza forza morale è predisposizione per avè a forza di u spiritu, chì hè determinata da e populi choleric è sanguine.

Dopu à u desideriu di diventà una donna di cunfidenza, accuminciate à stà per cambià in a direzzione scelta. Ricurdà chì "u travagliu più duru hè travagliatu nantu à sè stessu". Ùn avete micca solu l'apprendre à vede u pusitivu in tutti i manifestazioni circundante, ma ancu persevere percive i coli di u destinu.

Qualchidica incidente hà in l'essenza, almenu una gota di u bonu o prufittuosa per voi - avete à scopre stu elementu è prufittà di l'avete, se "fate strappi" nant'à u latu negativu - perchè u restu di restu di cunfidenza è riesce riesce un pessimista. Ogni difficultà è scurciate à u destinu pudete avè avvisu cun una vista orgogliosa, dopu chì tutta a persona confidante sapi, chì "tutti cambiani à u migliori".

Cumu avè cunfidatu è successu?

U successu in l'affari depende in parte di cunfidenza in l'azzioni, perchè u più pocu dùbitu è ​​curaje, più intuitumente i vostri azzioni sò intuitivamenti precisii. Longa meditazioni longa è "pesu" in generazione sò solu per "semi-passi" erronimichi, è micca per accertani fermi determinate. Dopu tuttu, mentre que "misuranu sette volte", qualchissia hà u tempu, aghjunghje, pruvate, rimesse o ristaghjule è ghjucate in lu "vestitu".

I patati sò fiduciati sò autosufichi è ùn anu invechji, ùn puderebbe micca cridutu "Quandu i calzoglie cum'è l'" o "u so borsa hè più stancu chì mio", solu "Eppullu i so sapori di moda" hè natu in a mo testa o "Truvatu a borsa più riesa chì i mo scarpi rossi ". Di sicuru, ùn hè micca faciule simplificatu di cambià i vostri pensi, ma apprendre à apprezzà ciò chì tù avete, è l'utilizanu, quantunque pussibule, è ùn puderebbe aspittà attornu à una "bocca aperta" è l'invidigiti.

Dopu avè fattu a decisione - Vogliu per esse sicuru d'autentificazione, amparate cumu accunciatu correlati fraice è sentenzi, ie. hè bisognu di spressione i vostri pinsamenti in tale manera chì a ghjente ùn solu li senti micca, ma ancu eseguite e vostre parolle. Cusì, per esempiu, una persona confidante ùn principia una disputa cù a parola "Tu", dichjarà a so pusizioni cù a parola "I". Pruvate per inizià un dibattitu dumiciliu cù u so maritu annantu à chì tipu di canali per vigilà sta notte, micca cun a frase "avete digià avete u so articulu di a pesca" è cù a dichjarazione "Vogliu guardà a mo seria di TV" o "Aviu bisognu à mira un show di coccia", etc.

Lose a stessa situazione à u travagliu. Ùn avemu micca parlatu cù i culleghi in u tonu "ma ùn mi ùn mi sentenu", dicenu "A vi dicu" è "in a mio parolle, oghje hà travagliatu assai malu", etc. Di sicuru, ùn ti scurdanu di a subordinazione, se decide di diventà una dama di "ferru", ùn salute nantu à u capu di u capu. Ma se u vostru scopu hè di occupà a catedra di ghjunghje, agisce fermu, ma pocu à pocu tempu, sicuru, a vostra gestione aghjunghje i vostri travagli.

Se avete signali di facatimi o melancholici è pensate à cumu per fà caldu è cunfidenza, fate tuttu ciò chì hà cuncipitu in u passiu chjaru, ùn circate di "stà attendu" cù una persona, ma apprendre à apprezzà è amarà ciò chì fate.