Crisi di 1 annu in i zitelli

A crisa di u primu annu di a vita pruvucassi grandi cambiamenti in a vita di rutina di u zitellu è a so famiglia. E micca surprisingly. A puntualmente u babbu era complaciente, ma di colpu si mette in a testa, ristretta è capriciosa. Ciò chì dici a psiculugia di età di a crisa?

Crisi di u primu annu di a vita di u zitellu: sintomi

A crisa di 1 annu à i zitelli hè facilissimu stabilisce per i so sintomi caractèr. Prima di tuttu, u zitellu hè inzuccu. Pò agisce u so sonnu, a cundizione generale durante u ghjornu. U zitellu pò chianciu troppu ("anullatu di qualcosa"), ricusate di fà ciò ch'eddu hà fattu prestu (per esempiu, per guardà una cullette à manghjà, cammendu, assittatu nantu à una pignatta).

Perchè avemu bisognu di una crisa di 1 annu?

"A crisa in u zitellu? Cumu hè questu possu? "- Molti adulti sò surprised, per quale l'imagine di a zitella hè custituita da i caratteri inculidi di u trascuranza, u benessere è u cunfortu assolutu. "Dopu tuttu, u zitellu ùn hà ancu avutu cunfruntendu i veri difficultà di a vita!" Invece, l'annu passatu ùn ùn cunnosci micca e prublemi di l'età di l'età, i psiculoghi dicenu chì a crisa in a zitella sò una parte integra di u prucessu di diventà una persona, è nimu pò mancà senza elli. À l'età più chjesa, hè un cunflittu trà l'interessi di u zitellu per alcuni certi gini (vai, avè un ughjettu ...) è incapacità à realizà i so desideri.

Ci si deve esse cunsideratu chì a fase di crisa hè cunsiderata da i psiculoghi ùn hè micca una fase negativa di u sviluppu. Siccome ghjè in u mumentu di sopra i difficultà per esse realizatu u sviluppu stessu. U sviluppu è l'armunia tutali di u mondu è u zitellu sò incompatibile. Cusì, per esse a personalità di u zitellu, un rolu impurtante hè ghjucatu da un colpu constantu cù u mondu è a disgrazia cù a situazione esistenti.

Ùn ci vole micca surprisante quandu un zitellu chì hà diffiuli per camminà per i passi faciani di fà istetici per a so mamma, chì solu "vulia aiutà". A cosa hè chì, in una situazione cumplicata, u zitellu ùn sarà micca sappiutu cù l'aiutu dettu da quellu chì dà a so cundizione in un "equilibru harmoniu". In questu casu, u zitellu cuntrole u so propiu "Puderaghju". È questu hè u so cunflittu cù u mondu esternu, è micca a so mamma è u babbu, chì ùn avianu micca aiutu, ùn sustentanu micca.

Ricurdate, o tempore oghje questu cunflittu si rimbursà, u zitellu hà da domiciliu novi abilitazioni, acquistà novi spirimintali, è da u periodu di crisa d'un annu solu i stati richieste.

Cumu supranvià a crisa di 1 annu?

  1. Ogni zidellu sviluppau solu à a tarifa infermaria à ellu. I parechji ùn deve micca moltu attenti à u so vicinu Maxim, chì ghjè digià "Mamma" è "Dad", camina da set mesi è manghja nantu à ellu stessu. U to figliolu ùn hà micca bisognu à seguitu u pianu di algunu. Per quessa, a prima regola d'aiutà un zitellu in crisa ùn hè micca a vergogni per "ùn avè u tempu" è elogi per i più minti rializazioni. Ogni zitellu hà un ritimu differenti di sviluppu.
  2. Un figliolu d'un annu ùn hè micca prontu à cumunicà in un squadra, cusì pruvate d'allargà u periodu di a so casa, Più cumunicà cun ellu, deve esse sicuru chì vi pudete cunfidenza di l'adulti, è sò sempre quì. A seconda regula: cumunicà cù u zitellu è soporta.
  3. Infine, a terza regula currelata à i regimi di u ghjornu di u babbu. Sicuru chì u zitellu spese un pocu tempu nantu à a strada, ùn dorme pocu tempu, ci hè una forza nerviosa in a so famiglia (i paisani in cunflittimentu constantu cun l'altru) - tutti questi fattori exacerbate u statu di u zitellu in crisi. Mentri u zitellu travaglia a crisa di un annu, cum'è u cunflittu tra u mondu è a pussibulità di u criaturu, chì "sapendu à passaghju", pruvate à fà a sola difficultà per affruntà.